yehi koi 12 kilo

Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo

Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo

by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Soch rha hun k...

santa- soch raha huin ki usa ghum aauin, kitane
paise lagenge.
banta- kuch bhi nahi
santa- wo kaise?
banta- sochane ke paise nahi lagate.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bakra ya bakri

Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?"
circuit:"simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.

by Abdul Basit (few years ago!)
Santa daru pee k tala kholne laga

Santa daru pee k tala kholne laga, hath kapne ki vajah se tala nhi khula,

banta- mai khol du,

santa- mai khol lunga, tu ghar ko pakad, sala bahut hil raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
churail

BV sharabi shohr ko theek kerne k liye Kala Libas Pehan kr khari ho gai
Shohar Jhomty howy
Kon ho tum ?
BV:churail
Shrabi:
Hath mila main teri Behan ka Shohr:

by lescol (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!

Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or

Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!

by Pak101.com (few years ago!)
USA: Hamare dog Fotball khelte hai.

USA: Hamare dog Fotball khelte hai.
JAPAN: Hamare fish dance Karte hai.

CHINA: Hamare Hathi cycle chalate hai.

INDIA: HAMARE GADHE GOVT CHALAATE Hai.;-).

by Pak101.com (few years ago!)
rotian bhi jelnay lagi hain

Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon..

Husband:
tumhay kis nay kaha….

wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain…..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan


1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.

1st Pathan:
O yara Bike q tez krdi.
2nd Pathan:
Break fail ho gya ha is se pehle accident ho jai jaldi se ghar phuch jate hen.
1st Pathan:
Good!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Police- Car Gas Par Hai

Police- Car Gas Par Hai
Santa- Nahi Sir

P- Petrol Par
S- Nahi Sir

P- Diesel Par
S- Nahi Sir

Police- Phir Kis Par Hai
Snta- Installment Par Hy

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook