Office jate waqt
Santa: Office jate waqt Rumal, Chasma & Mobile bhool gaya
Niche se wife ko bala de do
Wife ne Chasma phenka toot gaya, Mobile phenka toot gaya
Santa: Tum rahne do me rumaal lene upper hi aa raha hun
by Pak101.com (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
Ek Hotel Jo Sirf Naye
Shadi-Shuda Couples Ke Honeymoon Ke Liye Bana Tha,
Uske Gate Pe Ek Bada Sa Sign
Board Laga Tha, Jispe Likha Tha.
Kripya Khidki Ke Parde Hamesha Dal Ke Rakhe,
Aapka Pyar Andha Ho Sakta Hai Par Humara Staff Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..
checkup krne k baad doctor bola..
apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h
by Pak101.com (few years ago!)
Malik- Aaj Tumne Roti Me Jayada Ghee Laga Diya Hai.
Naukar- Galti Ho Gai Malik.
Lagta Hai Maine Aapko Aapni Roti De Di Hai
by Pak101.com (few years ago!)
police to sharabi-:
kahan ja raha hai be,
sharabi daru pine se hone wale nuksaan par parvachan sun ne ja rha hoon,
police itni raat ko koun deta hai parvachan,
sharabi meri biwi
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Is Your Body From McDonald . . . ?
Girl: Why, Because You’re Loving It . . . ? ;)
Boy: No, Because It’s Greasy N Fat . . . ;P ;D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 3 saal sy ALLAH se Ro Ro k OLAD
k liy Dua mangta raha
1 din pathan k pas frshta aya aur bola
“khan Tuh Khuda ka wasta hy pehly SHADI to kr ly…..!!”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhanja:Mujhe 200/Rs. Do,
Mama:Tujhe Rupaye Ki Nahi AQal Ki Zarurat Hai,
Bhanja:Ab mai Apse Wahi Cheez to Mangunga Jo Apke Paas Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A girl asked her friend why are you wearing a wedding ring in the wrong
finger? The other answered To
show other that I was married to the
wrong person.'
by Pak101.com (few years ago!)
Aik doctor apne dost se:
?yar mai soch raha hon k is gaon main
apna clinic khol lon.
Dost:?tumhara khyal to naik hy
magar yahan ka qabristan chota hai..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)