Office jate waqt
Santa: Office jate waqt Rumal, Chasma & Mobile bhool gaya
Niche se wife ko bala de do
Wife ne Chasma phenka toot gaya, Mobile phenka toot gaya
Santa: Tum rahne do me rumaal lene upper hi aa raha hun
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?
Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy
Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai
Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)
First Sardar Ji: What are the fastest means of communication ?
Second Sardar Ji: Telephone, Television, Tell-a-woman
Need still FASTER - Tell her NOT to tell ANY ONE.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
“Al-Beruni” K Baap Ka Naam Batao.
Student Bahut Soch Kar Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Al-Andruni
by inayat khan (few years ago!)
Aik pathan se pocha gaya ap ki dili khawahsh kia hai?
Pathan fakhar se:chahe ka samandar ho aur naswar ka pahar ho.
by Sabir shah (few years ago!)
SONU;
Tum Aaine Me Ankhen Band Karke
Kya Dekh Rahe Ho_?
MONU;
Mai Ye"Dekhna Chahta Hu Ki
> Mai Sote Hue"KaiSa Lagata_Hu_?"
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Apka Dost Galat Ladki Se Shadi Kar Raha Hai
Aap Use Rokte Kyu Nahi?
Husband: Main Kyu Roku?
Usne Muje Roka Tha Kya?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:Bachcho,Aaj Mai Apko Bhag Ke Sawal Sikhaungi
Billu:Mam Mai Bhag Ke Sawal Nahi Kar Sakta,Mera Dam Bhar Jata hai
by Pak101.com (few years ago!)
Fair & Lovely Ki Unseen Ad
Maa: “Nalayak, Itni Raat Tak Kaha Thi?”
Beti: “Mom, Boyfriend Ke Saath”
Maa: “Kar Aayi Na Muh Kala?”
Beti: “To Kya Hua Maa, Fair & Lovely Hai Na.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Husband Apni Wife Ke Sath Apne Sasural Jaata Hai
Ek Din Vahan Husband Biwi Se Kahta Hai: jaan plzz love
me.
Biwi sharmate hue : Nahi Ye Mere Papa Ka Ghar Hai.
Funny Husband: To Kya Mere papa Ka Ghar Red Light Area
Hai.
by Pak101.com (few years ago!)