Height Of coolness
Height Of coolness
Two Friends after finishing the paper, coming out of the exam hall, having a cold drink and talking...
Friend "Dude which paper was it"
Friend "May be maths"
Friend "Hmmm...that means you read the paper?"
Friend "No Man I Saw some one using Calculator :D
by Pak101.com (few years ago!) / 1267 views
Similar Jokes
Ek Ladki Badi Udaas Si Colony Mein Se Jaa Rahi Thi
Pados Ke Ladke Ne Use Roka Aur Puchha
Ladka: “Arey Aise Udas Si Ho Ke Kaha Jaa Rahi Ho?”
Ladki: “Suicide Karne Jaa Rahi Hoon”
Ladke Ne Use Upar Se Lekar Niche Tak Dekha Aur Hairani Se Pucha
Ladka: “Arey To Phir Itna Make-Up Kyu Kiya Hua Hai?”
Ladki: “Arey Budhu, Kal Newspaper Mein Photo Bhi To Aani Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez:docter sahab rozana 50 ki dawai le jata hon koi faida nai hota
Docter:aj 40 ki le jao 10 ka faida ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
Santa : Meri biwi mujhe chorr ke chali gayi.
Banta : Tu uska khyal nahi rakhta hoga.
Santa : Arre yaar…Sagi behen ki tarah rakhta tha usko!
by Pak101.com (few years ago!)
A dog thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... They must be Gods!
A cat thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... I must be a God!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you like.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
faraz fermata ha
Aik larki ko dhekha to aisa laga
Doosri ko dhekha to wesa laga
Lekin
Jab donon ne thaparh mara
To
Aik jaisa laga
by nadeem (few years ago!)
Tamam Students ko khabar-dar kia jata hai
Ke wo ghar ke sab
.
Chappal
Wiper
Jharu
Belts
Wires
Bat
&
Pipes
.
Chupa lain
.
Kionky result any mai sirf 2 din rah gaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-Yaar Banta hum dono me kya Rishta hai ?
Banta-jo Besan or Pakode ka hai
Santa-wo kaise?
Banta-Qki jab Besan SANTA hai
Tabhi to Pakoda BANTA hai.
by Pak101.com (few years ago!)
husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,
husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi
kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)