Forums > Songs & Lyrics > Subha hui tu AAnkhein aisey neend sy bojhal thien FARAZ
  • Page 1 of 1
  • 1
Newsi


Age: 35 Male
4305 days old here
Total Posts: 353
Points : 255

Location:
Kharachi, Pakistan

Status : Offline
Subject : Subha hui tu AAnkhein aisey neend sy bojhal thien FARAZ
Subha hui tu AAnkhein aisey neend sy bojhal thien FARAZ
Jaisy koi jaag raha tha mujh mein saari Raat

no likes.

Posted on May, 27 2011 06:51:29 PM


khurrambaber


Age: 41 Male
4376 days old here
Total Posts: 2400
Points : 60

Location:
gujranwala, Pakistan

Status : Offline
The Worst Feeling
You'll Ever Feel Is Sitting
Next To The Person Who Means
The World To You Knowing That You
Mean Nothing To Them.

no likes.

Posted on May, 27 2011 07:22:11 PM

khurrambaber


Age: 41 Male
4376 days old here
Total Posts: 2400
Points : 60

Location:
gujranwala, Pakistan

Status : Offline
Sometimes,
i wish certain people wont tell me

that they love me..

wanna know why?

so that i wont waste my time
believing their

sweetest lies....

no likes.

Posted on May, 27 2011 07:22:44 PM

khurrambaber


Age: 41 Male
4376 days old here
Total Posts: 2400
Points : 60

Location:
gujranwala, Pakistan

Status : Offline
i wish im a stone..

so when d tym comes dat dey want
me out of deir lyf
dey can throw me as far as dey cud.

i may break into pieces,

but atleast i wont fil any pain.

no likes.

Posted on May, 27 2011 07:25:38 PM

Newsi


Age: 35 Male
4305 days old here
Total Posts: 353
Points : 255

Location:
Kharachi, Pakistan

Status : Offline
khurrambaber said:

The Worst Feeling
You'll Ever Feel Is Sitting
Next To The Person Who Means
The World To You Knowing That You
Mean Nothing To Them.

khurrambaber said:

Sometimes,
i wish certain people wont tell me

that they love me..

wanna know why?

so that i wont waste my time
believing their

sweetest lies....

khurrambaber said:

i wish im a stone..

so when d tym comes dat dey want
me out of deir lyf
dey can throw me as far as dey cud.

i may break into pieces,

but atleast i wont fil any pain.

Wah wah ustaad ap to english me he start ho gy or start b aisy huay k subhanallah kya baat hay apki v gd!

no likes.

Posted on May, 27 2011 07:55:22 PM

Sheikho


Age: 29 Male
4310 days old here
Total Posts: 4100
Points : 41

Location:
Fsd, Pakistan

Status : Offline
Newsi said:

Subha hui tu AAnkhein aisey neend sy bojhal thien FARAZ
Jaisy koi jaag raha tha mujh mein saari Raat

MASHAALLAH JSt Awme Poetry lgta hai nishah ki takkar ka koi banda aa gya hai?????????
*********Asr-e-HAzir MAlakul MAut HAi Tera Jisny
Qabz Ki Rooh Teri Dy K Tujhay Fikr-e-Ma'aash**********

no likes.

Posted on May, 27 2011 07:59:08 PM

Naqvi


Age: 36 Male
3680 days old here
Total Posts: 4490
Points : 571

Location:
attock, Pakistan

Status : Offline
Tere Mehndi Lage Hathon Pe Mera Nam Likha Hai
Zra Se Lafz Mn Kitna Paigam Likha Hai.. ....

no likes.

Posted on April, 08 2018 06:15:53 PM

  • Page 1 of 1
  • 1