wife gana ga rhi thi
Wife Gana gaa rahi thi
Husband: Jab tum Gati ho to Lagta he Indra Gandhi ga rahi ho
Wife: Lekin Usay to Gana hi nahi aata tha
Husband: Te Anni diye tenu kera aanda Ay
by tanveer hussain (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Husband ne paan khareed kar wife ko khanay k liye diya
Wife: aap ne apnay liye q nahi liya ?
Husband: darling me to wesay he khamosh rehta hun ;)
by Kashif (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek indian ny pathan ko tang karnay k lie uss sy pocha:
"Pakistanion" aur kutton me kitna farq hau?
Pathan replied: sirf "border" ka.
by kashif rashid (few years ago!)
Sardar was busy removing a wheel from his auto. A man asks sardar why are you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board. Parking is only for 2 wheeler.
by Pak101.com (few years ago!)
Son;Mom Ap ne mujse jhot bola :( Mom:Kb beta? Son:Ap ne kaha k tmhri choti behn Pari hai Mom:Han hai Son:To jab usy balcony se phenka to wo uri q nai? :O :O Mom:Tera bera ghark ho jae chwla ;> :@ kithy sutya e paen nou ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl :- Baby doll main s0ne di
Baby doll main sone di.
.
.
.
Her mom :- Chal Fir safayi kar ghar ke k0ne
k0ne di.
.
.
Wadi ayi baby Doll s0ne Di
by Abdul Rehman (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: What is the difference between “complete and finish”?
Banta: When you marry a right person you are complete and when you marry the wrong one you are finished !!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Jab light ho out of control
Taar ko TU kar ke goal
Taar ko TU kar ke goal konda lga ke boal
AaaaLL IS WELL
K.e.s.c kya janey kunda kahan hoga???
Tv,fridge or fan bhe tera on hoga
Tar utha Kunda laga
Kunda laga k bol bhayya
AAaAaAL IZZ WELL......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har taraf padhai ka saya hai
Kitabo main sukh kisne paya hai
Ladke to jate hai tution ladkiyan dekhne
Aur sir kehte hai dekho itni barsat mai ladka padhne aya hai…
by Pak101.com (few years ago!)