Santa chawal kha rha tha

Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1100 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar ne A to Z English sikhi

Sardar ne A to Z English sikhi….!!!

.

A:
Apple
B:
Bara Apple
C:
Chota Apple
D:
Doosra Apple
E:
Ek hor Apple
F:
Fer Apple
G:
Ganda Apple
H:
Hara Apple
I:
India da Apple
J:
Japani Apple
K:
Kharab Apple
L:
Laal Apple
M:
Mitha Apple
Nawan Apple
O:
Oooo…! Apple
P
Pakka Apple
Q:
Quetta da Apple
R:
Rall mil k khaan aala Apple
S:
Saada Apple
T:
Twada Apple
U:
Unna da Apple
V:
Vekho Apple
W:
Wadda Apple
X:
X-xtra Apple
Y:
Yellow Apple
Z:
Zndabad Apple

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ride to hell!

A drunken man gets on the bus late one night, staggers up the aisle, and sits next to an elderly woman.

She looks the man up and down and says, "I've got news for you. You're going straight to hell!"

The man jumps up out of his seat and shouts, "Man, I'm on the wrong bus!"

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam

Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!

ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =

by Pak101.com (few years ago!)
1 baar jab main Bemaar tha

1 baar jab main Bemaar
tha..

Main Hospital Gaya...
Wahan 2 Darwaze The...
1 Par"Khas bemari"aur 1
par"Mamuli Bimari"Likha
tha...

Mujhe Mamuli Bemari thi
isLiye main Mamuli
Bemari Wale Room me
Chale gaya...
Wahan bhi 2 Darwaze
the...

1 Par"Khas Admi"aur 1
par"Aam Admi"likha

tha....
Main thora Gharib.... isliye
Aam Admi Waale
Darwaze se Andar Chale
Gaya....

Andar Gaya to dekha ke
Main Hospital se Bahar
Tha...

by Pak101.com (few years ago!)
Tum ne faqeer ko Q mara?

Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?

Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,

Phir bhi ye bolta hai"
Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga.."

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A girl was thirsty.

A girl was thirsty.

She saw an ALA-DIN Chairagh beside her

She touched & ordered jin k meri pyas bhujao

JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I Student You

pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Student

Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boss ke paas 1 Sardar ki Leave application aai

Boss ke paas 1 Sardar ki Leave application aai, jo kuch yun thi:
Dear Sir,
Meri biwi beemar hai, mai us ka iklota shohar hun, ghar mai kaam karne ke liye koi dosra nokar nahi hai. Mujhe 1din ki chutti inayat kar dejiye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Humne Aik Aisa Cheez

Pathan : Humne Aik Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zareye Deewar Ki Dusri Taraf Dekha Ja Sakta Hai,

Scientist: Wo Kya Cheez Banaya Hai Tumne?

Pathan: "SORAKH"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook