Santa chawal kha rha tha
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1100 views
Similar Jokes
Sardar ne A to Z English sikhi….!!!
.
A:
Apple
B:
Bara Apple
C:
Chota Apple
D:
Doosra Apple
E:
Ek hor Apple
F:
Fer Apple
G:
Ganda Apple
H:
Hara Apple
I:
India da Apple
J:
Japani Apple
K:
Kharab Apple
L:
Laal Apple
M:
Mitha Apple
Nawan Apple
O:
Oooo…! Apple
P
Pakka Apple
Q:
Quetta da Apple
R:
Rall mil k khaan aala Apple
S:
Saada Apple
T:
Twada Apple
U:
Unna da Apple
V:
Vekho Apple
W:
Wadda Apple
X:
X-xtra Apple
Y:
Yellow Apple
Z:
Zndabad Apple
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A drunken man gets on the bus late one night, staggers up the aisle, and sits next to an elderly woman.
She looks the man up and down and says, "I've got news for you. You're going straight to hell!"
The man jumps up out of his seat and shouts, "Man, I'm on the wrong bus!"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
1 baar jab main Bemaar
tha..
Main Hospital Gaya...
Wahan 2 Darwaze The...
1 Par"Khas bemari"aur 1
par"Mamuli Bimari"Likha
tha...
Mujhe Mamuli Bemari thi
isLiye main Mamuli
Bemari Wale Room me
Chale gaya...
Wahan bhi 2 Darwaze
the...
1 Par"Khas Admi"aur 1
par"Aam Admi"likha
tha....
Main thora Gharib.... isliye
Aam Admi Waale
Darwaze se Andar Chale
Gaya....
Andar Gaya to dekha ke
Main Hospital se Bahar
Tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?
Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,
Phir bhi ye bolta hai"
Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga.."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boss ke paas 1 Sardar ki Leave application aai, jo kuch yun thi:
Dear Sir,
Meri biwi beemar hai, mai us ka iklota shohar hun, ghar mai kaam karne ke liye koi dosra nokar nahi hai. Mujhe 1din ki chutti inayat kar dejiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan : Humne Aik Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zareye Deewar Ki Dusri Taraf Dekha Ja Sakta Hai,
Scientist: Wo Kya Cheez Banaya Hai Tumne?
Pathan: "SORAKH"
by Pak101.com (few years ago!)