What is the difference between bus & cycle
Hindi Bhai: What is the difference between bus & cycle?
Funny Gujarati: Bus ka stand bus ke sath kabhi nahi jata, Par cycle ka stand hamesha cycle ke sath jata hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
?2 cockroach ICU Me ek dusre k bagal me admit the..
1st- Kisne maara?
2nd- Arey koi nhi, 1 ladki mujhe dekh k itna chillayi k heart attack aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Kya kr rhe ho?
Agr farig ho tu mre pas aa jao
.
.
.
aur paas
.
.
.
aur paas
.
.
|!....
|! aur mujhe pnkhe se hawado
|! Lite nahi aa rahi.... bohat garmi lag
|! rahi hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Beta -Kya pari aakash me udti hai? Ma- Ha
Beta - To apni kamvali Q nahi Udti?
Ma- Wo Pari Nahi Hai.
Beta - Per papa to use pari kahte hai.
Ma - kal suha ud jaygi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 1: Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey …
Sardar 2: Aaho !
Sardar : Te Feer Test Match Kyun 5 Dina Da Honda Ey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Engineering student ne ek book likhi 300 pages ki “3-mistakes of my life part-2?
1-Physics
2-Chemistry
3-Math
.
.
.
.
.
.
Moral “beware of engineering”
by Pak101.com (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!)
Wife- i will die.
Husband- i will also die.
Wife- Why do you want 2 die?
hasband- bcoz ma itni khushi bardasht nahi kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Darakht Py Chara
Tu Opar Bandar Ny Pocha:
Opar Q Aya?
Pathan: APPLE Khanay!
Bandar: Ye Tu MANGO Ka Darakht Hai
Pathan: Saalay Apple Sath Laya Hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
du pagal apas mai batein kar rahye hotay hai pehla pagal keh ta hai ke mere pass itni dulat (money) hai ke mai pori duniya kareed lu ga.
dusra pagal keh tah hai abye ullu mai bachu ga tu tu kareeday ga na .hahahaha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)