Meri Bv Pani Se Bohat Darti Hai

Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai

Friend: Acha Wo Kese?

Sardar:Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi

by Pak101.com (few years ago!) / 1075 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tu Bhi Pathan Nikla

Ek Pathan Bandoq Le Kar
Machli Ka Shikar Karne Jungle Mein Gaya!

Chor Yar Tu Bhi Pathan Nikla
Joke To Oper Hi Khatam Hogyaa Hta…

by Pak101.com (few years ago!)
aik banda bhagta howa

1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.

Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Me School nahi jaunga

Son:Me School nahi jaunga
Mom:kyu?
Son:Naukri krunga
Mom:4thClass padhkar kya Kam karoge?
Son:3rd class ki ladkiyo ko tution padaunga;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boyfriend: Main Tumhari

Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/

... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi ?!!? =D

by Pak101.com (few years ago!)
boyfriends

Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
mannat mangoo!

Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..

by Abdul Hannan (few years ago!)
sardar & ABC

Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:

by Abdul Hannan (few years ago!)
Tom-Papa Mai Kal School Nai

Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga Papa-Q Beta?

Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?

TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha

Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha K
Tum Sirf Aik He Roti Khaya Karo
Patient: Doctor Sahib Ye Aik Roti
Khane Se Phle Khani Ha Yaa Bad Mein.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy? pathan:

Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook