In 2020 girl
In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai
Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D
by Pak101.com (few years ago!) / 885 views
Similar Jokes
Pakistani Teacher: Tum log roj 8 ghante soya karo.
Pakistani Student: Impossible Sir! College sirf 6 ghante ke liye hota hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor: Tum roz subah clinic ke bahar khade ho kar auraton ko kyon ghoorte ho?
Santa: Ji, aap hi ne bahar likha hai: Auraton ko dekhne ka samay 9am-11am .
by khalid hussain (few years ago!)
Funny Pakistani Man: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Indian Man: Beta bolke dikha.
Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
Aunty:” Arrey beta tum kitne badey ho gaye ho..
.
.
.
.
Beta:” Haan aunty, aur koi option hi nai tha..:p =D =)) ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Father: I hear you skipped school to play football.
Son: No I didn't, and I have the fish to prove it!
by Pak101.com (few years ago!)
I Wrote On The Door
"Plz Don"t Enter
I m Upset"
Frnds
Came,Smilling &
Said:
"Sory Yar tujhe To
Pta Hy Na English
Samjh Nahi Aati":-)
by zohaib (few years ago!)
Pathan rat k andhere me qabaristan me ghus gia
jab 45 min bad dosri taraf se ja nikala to pasina ponjhte howe kaha ye kon sa road tha itne jumps
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha Kisi Ne Pucha
Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar,Ek Dost Ko Plastic Surgery Ke Liye 2 Lakh Diye
Ab Saale Ko Pehchaan Nahi Pa Raha Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?
Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)