Pathan writing his Diary:
Pathan writing his Diary:
“My sister had a baby
this morning..
I have not heard
that
its
a boy
or
a girl..
So,
I dont know whether
I am
uncle
or aunty…”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Girl:- Jaldi khidki se kudo, papa aa gye hai.
Boy:- Lekin ye 13v mnzil hai,
Girl:- Janu ye shagun - apshagun sochne ka waqt nhi hai jaldi kudo.
by Pak101.com (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
by Pak101.com (few years ago!)
There Was An Inebriated Driver Who Was P
There Was An Inebriated Driver Who Was Pulled Up By The Police. When The Cop Opened The Door, The Driver Fell Out. "Youre Drunk!" Exclaimed The Police Officer. "Thank God For That!" Said The Drunk, "I Thought The Steering Had Gone.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl:me ap k lye aag pe chal sakti hun,nadi me kood sakti hun.
Boy:kia tum mujhe milne aa sakti ho?
Girl:pagal itni doop hai
by Sabir shah (few years ago!)
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BREAKING NEWS Hakumat ne Ailaan kiya hai 2009-2010 mein new shadi shuda jorey BIJLI peda karenge. Bache nahi Q k Mulk me Bijli ki kami hai Bachon ki NAHI.
by Pak101.com (few years ago!)
Profesor ne 1 ladke ke liye 1 taraf cake or 1 taraf ladki rakhi.
Aur kaha ki in dono main se koi ek cheez le lo.
Ladka foran cake ki tarf Lapka
Doosri bar cake badal ke roti rakhito Ladka Roti ko Lapka..
Yun bar bar food item badalne per ladka her bar khane ki taraf bhaga.
Prof: Bas sabit hua ke bhookh hi sabse badi cheez hai.
Piche se 1 student bola:
"Sir ye is ki behan hai, 1 bar ladki bhi badal ke dekh lete?
by Pak101.com (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki tarah.
Dosti low n karna battry ki tarah.
Pyar kam na karna balance ki tarah.
Hamesha meri zarurt mehsus karna CHARGR ki tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ekbar Exam Me Question Tha
“Challenge Kise Kehte Hain?”
Papu Ne Pure Pages Khali Chor Kar Last Page Par Likha
“Himmat Hai To Pas Karke Dikha
by Pak101.com (few years ago!)