Kiss Problem
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy: Tujhko Kya Bhejon?
Barish Ki Pehli Boond?
Aasman Ka Sab se Roshan Tara?
Shakh Pe Khila Surkh Gulab?
Muthi Main Qaid Ik Jugnu?
Honton Pe Saji Ek Khuahish?
Ya Aankhon Ka Ik Khuaab?
Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?
Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy
Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai
Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik afriqi apne khandan k sath jungle main rehta tha.
Aik din usey jungle se aik shisha mila.
Woh samjha k us k baap ki tasveer hai.
Woh usey apne ghar le gaya Or us se roz batain karne laga.
Uski bivi ko shak hoa.Aik din shohar ki gher mojudgi main usne shisha nikala
or apna aks dekh k boli"acha to yeh hai woh kalmoi jis se mera shohar batyn karta tha
"usne shisha apni sas ko dikhaya to sas ne kaha k"khair hy,budhi hy jald mar jaegi":-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Oye!what R U doing?
Banta-Recording this babys voice.
Santa-Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A teacher was having trouble teaching arithmetic
to one little boy. So she said, "if you reached in
your right pocket and found a nickel, and you
reached in your left pocket and found another one,
what would you have?" "Somebody else's pants."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa bike se ja raha tha,Ladki ko dekh achanak
gir gaya.
Ladki-Oh My God! lagi to nahi.
Santa-nah nah, eh ta yaara da utran da style
hai..:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe
kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar
lena!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pakistani Dosray Say:
Yar Kehtay Hain Iss Bar
Jung Computer Say Lari Jai Gi?
2nd: Haan Misile Computer Say Control Hotay Hain Na ?
1st:
Phir To Hum Jung Haar Jain Gay
2nd:Wo Kaisay?
1st: Yar Agr Misile Chalanay Say Pahlay He Bijli Chali Gayi To?
by Pak101.com (few years ago!)