Pakistani Teacher
Pakistani Teacher: Tum log roj 8 ghante soya karo.
Pakistani Student: Impossible Sir! College sirf 6 ghante ke liye hota hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.
Pappu: “Pichle Hafte Meri Aur Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye”
Golu: “Fir?”
Pappu: “Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di”
Golu: “Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne”
Pappu: “To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar To An Pathan:
If Paratha & Pizza Is Dropped From A 90 Feet Building,
Which Will Reach Da Ground First?
Pathan: Pizza, Bcoz It’s Fast Food!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Was In Shopping Store
Salesman :
Sir Would U Like To Use A Pocket Calculator?
Santa :No Thanks
I Know How Many Pockets I Have
by Pak101.com (few years ago!)
Africa kai aik jungle mai aik bohot hi ala nasal ka hiran (deer) ghayab hogaya, Government nai dusray countries ki police ko bulwaya investigation kai liya.
FBI: 4 months ki mahnat kai baad bhi FBI ko kuch na mila aur woh baghair hiran (deer) kai wapis agai.
Indian Police: 5 months ki pahnai ka baad bhi kuch hasil na kar pai aur khali haat hi agai.
Pakistani Police: 20 minute ki mahnai kai baad hi wapis agai aur sath mai aik hati (elephant) lai kar agai aur elephant kah raha tha kai “ Han Han mai hi hiran hon Han Han mai hi hiran hon”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy: Mey 4 yrs ka hun, or tum?
Girl: Mey b 4 yrs ki hun
Boy: To phir chal na, sharmana kya?
Girl(sharmate hoie): kahan?
Boy: Polio k qatry peeney…
by Pak101.com (few years ago!)
?2 cockroach ICU Me ek dusre k bagal me admit the..
1st- Kisne maara?
2nd- Arey koi nhi, 1 ladki mujhe dekh k itna chillayi k heart attack aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Father To Son:
Tum ne aaj tak koi aisa kaam kiya hai jisse mera sir garv se oncha ho jaaye?
Son:
Jee papa yaad kariye ek baar maine aap ke sir ke nechay do takiye rakhay they aur aapka sir kitna oncha ho gaya tha…
by Pak101.com (few years ago!)
New style of proposing a girl "Can I borrow a coin?" "I told my mom that I wil phone her wen I met d girl of my dreams"
by sana (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,
Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)
by khalid hussain (few years ago!)