Do sharabi rat ko...
DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER
MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
He: Darling, if you marry me, I will satisfy your smallest wishes.
She: And what about the big wishes.
by Pak101.com (few years ago!)
1-Jiske Piche Me Hu
Q K
Wo Tujko Kabhi Nai Milegi.
2-Jiske Pichhe Me Nai Hu
Q K
Jo Mujse Na Pati Wo Tumse Kia Pate Gi. ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sheikh ki beti ka operation hua
doctor ne kaha pathri nikli hai
sheikh bola lao mujhay do
doctor ne kaha woh kya karo gay
sheikh bola itni mehngi mili hai bechoon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aqal kya hoti he?
Asman ne kaha boht buland hoti he
Zamen ne kaha boht wasee hoti he
Samndr ne kaha boht gehri hoti he
OR
Pathan ne kaha
Wo kia hoti he??
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??
Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki
Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!
by Pak101.com (few years ago!)
A man's feeling
.
.
.
It feels like a mini heart attack
when i dont find my mobile in my pocket
&
Its almost like heart fail
when i see it in my girlfriend's hand
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Hotel K Manger Ne Bari Heriat Se Police Inspecter Se Pocha
Ap Ko Kese Pata Chala K Hum Ne Bartan Dhone Wale Badal Dia Ha ?
Police Fingure Print...=
by Pak101.com (few years ago!)