Santa went to temple
Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying
Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin phone without receiver
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
A drunken man gets on the bus late one night,
staggers up the aisle, and sits next to an elderly
woman.
She looks the man up and down and says, "I've got
news for you. You're going straight to hell!"
The man jumps up out of his seat and shouts, "Man,
I'm on the wrong bus!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-Plz Send Me Some Good Jokes.
.
.
.
.
.
.
BOY- Me Padhai Kar Raha Hu...
Aftr 2 min..
GIRL-Kya hua, Aur bhejo n?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?
Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?
Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye
Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patni:- main tumhare bina mar jaaungi.
Pati:-main bhi mar jaaunga. Itni khushi main bardasht nahin kar paaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Mil gaya,
Mil gaya mughe KOI mil gaya…..
oye oye mil gia
mil gia , oye mil gia
sach me mil gaya Yaar…………..
April main mara SMS padhne wala ik or FOOL mil gaya,
HELLO FOOL
by Abdul Hannan (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Apne Dost Sy:
Yar, Mujhe Film Mein
Kaam Karney Ka Bara
Shoq Hy.
Dost: Tujhy Kis Tarah
Ka Roll Pasand Hy?
Sardar: Chicken Roll
by tanveer hussain (few years ago!)
aik pathaan ki biwi ko pathaan par bohat pyaar ayaa
Wo boli aap lakhon main aik ho
pathaan ne aik zor se chapair mari aur bola baqi 999 kon hain
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Mobilink compny me job lenay geya
Pehlay hi sawal k jawab par
use mar mar kr bhaga dia geya
Swal tha:
Sab sy mashoor Network kis ka hay?
Pthan:
AL-QaiDa ka
by Tanveer Hussain (few years ago!)