Jab Ghee Seedhi ungli se
Jab Ghee Seedhi ungli se na niklay to.
..
..
..
..
..
..
Chamcha Istemaal karo.
Har cheez main ungli karna achi baat nahi hai. ;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1086 views
Similar Jokes
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8 dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:rat ko mene 1 horror movie dekhi, 1 chudeil kabhi mere age kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Pak101.com (few years ago!)
Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai, lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi
Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank managar ban gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Husband aur wife hotel me gai to 1 larki ne hello kaha
wife :ye kon thi?
Husband:dimag mat khao me pehlay pareshan hun k wo bi yahi baat poche gi
by Sabir shah (few years ago!)
Chaandni raat ke romantic palo me premika ne kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”
Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”
by Pak101.com (few years ago!)
Jazz marriage menu mein khushamdeed
Rishtey k LYE 1 dabaen
Mangni k LYE 2 dabaen
SHADI k LYE 3 dabaen
pasand ki shadi k lye..
apni
Ammi k paon dabaen
Aur,
Doosri shadi k lye pehli ka
gala
dabaen…!!
jazz cal krney ka shukriah;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa sabji lene gya.
Sabji wala sbji pr pani chidk rha tha.
Santa intzar krta rha,
Jb kafi der ho gai to bola:-Agar ineh hosh aa gya ho to 1 kilo tol de...
by Pak101.com (few years ago!)
Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.
.
.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna
Warna
GADHA mar jayega
by Mazhar Khan (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Mohammad Ali (few years ago!)