Jab Ghee Seedhi ungli se

Jab Ghee Seedhi ungli se na niklay to.
..
..
..
..
..
..
Chamcha Istemaal karo.

Har cheez main ungli karna achi baat nahi hai. ;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1086 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar: Mere Dada ne 1857

Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8 dushmano ki taangein kaat di thin..

Dost: Gardanein Q nahi kaatin?

Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Ik sawal ka jawab to do

Santa! Ik sawal ka jawab to do,

WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?

Pathan! Nahi pata?

Santa! Dastaney ki...

by Pak101.com (few years ago!)
Rat ko mene 1 horror movie

Husband:rat ko mene 1 horror movie dekhi, 1 chudeil kabhi mere age kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,

Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki

by Pak101.com (few years ago!)
Modern Laila And Majnu

Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai, lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi

Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank managar ban gaya

by Pak101.com (few years ago!)
Husband aur wife

Husband aur wife hotel me gai to 1 larki ne hello kaha
wife :ye kon thi?
Husband:dimag mat khao me pehlay pareshan hun k wo bi yahi baat poche gi

by Sabir shah (few years ago!)
Chaandni raat ke romantic palo me

Chaandni raat ke romantic palo me premika ne kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”

Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”


by Pak101.com (few years ago!)
Jazz marriage menu mein khushamdeed



Jazz marriage menu mein khushamdeed

Rishtey k LYE 1 dabaen

Mangni k LYE 2 dabaen

SHADI k LYE 3 dabaen

pasand ki shadi k lye..

apni

Ammi k paon dabaen

Aur,

Doosri shadi k lye pehli ka

gala

dabaen…!!

jazz cal krney ka shukriah;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Abji lene gya.

Santa sabji lene gya.
Sabji wala sbji pr pani chidk rha tha.

Santa intzar krta rha,
Jb kafi der ho gai to bola:-Agar ineh hosh aa gya ho to 1 kilo tol de...

by Pak101.com (few years ago!)
Plz call me,its urgent


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mar jayega

by Mazhar Khan (few years ago!)
10th class ka student

10th class ka student : Mein fail hona chahta hu Dost : Kyun?

Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook