parhi likhi Larki.
Husband:
My Love, why are you looking so much pink?
Wife:
When your lovely words touches the bundle branches of the circulation system of my heart, it starts beating faster, because increased output transmitted to adrenals which start secreting glucgon to increase blood glugose level and combat this emergency, also increase pituitary output to increase blood estrogen level, causing vasodilation and I look pink.
Moral:
Aur dhuundo parhi likhi Larki..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
A depressed person got connected 2 a call center in Pakistan.He said he was on the verge of suicide.They got excited and askd...Can u fly a plane...?!--
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sir:Indian Main Kaun Kaun Se States Hain?
Student: Jammu,UP,MP,Asam
Sir: Aur Batao?
Funny Student: Bas maje Main Aap Batao???
by Pak101.com (few years ago!)
Who is the most popular guy at the nudist colony?
The guy who can carry a cup of coffee in each hand and adozen donuts
by Pak101.com (few years ago!)
Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam'''
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patni: Aapko mujhme sabse jayada acha kya lagta hai meri sundarta ya meri akalmandi?
Banta: mujhe to tumhari ye majak karne ki aadat hi sabse achi aur pyari lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Is Ko Khalis Memoni Me Translate Karo
“You Are Drinking Tea Alone”
Memon Bacha:
Lakh Lannat Toji Shakal Tey
Moua Bagherat Eklo Eklo Chaa Piye Tou.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Be-Panaah Chahaat K Baad B Hm Usay Pa Na Sakey Faraz
Kixxi Sangdil Ne Usaay 30 Kah Load Karwaa K Jeeet Liya
( ‘;’)
<)(> // Bukhee
Easy Load Ki.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sometimes wen i cry no 1 c my tears, wen i m woried no 1 c my pain, wen i m happy no 1 c my smile lekin… sala. 1 ladki k saath ghoomay to sab dekh lete hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha
Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?
Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)