Three Sardars To A Picnic
3 Sardar picnic par samose leke jaate hain. Vo pepsi le jana bhool jate hain. chote sardar ko pepsi lene ke liye bheja jaata hain .vo is shart par jata hai ki uske aane tak koi samose na khaye.
Sardar ko gaye 1 din ho jaate hai 2 din 3 din 4th day 2no sardar samose khane ke liye haath badate hai ki chota sardar ped ke piche se nikalta he oye!! Tum samose khaoge to nahin jaunga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Ghaber: yeh hath mujko ko de dy thakur
Thakur: le ly saly mera b ly jai ka b ly veru ka b ly basnti ka b lu immam shb ka b ly pury gao ka le ly
Ghaber sory yar tu to emotional hi ho gya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ladke Ne Chinki Ko Offer Marne Ke Liye Sher Maara
Ladka: “Chalte Chalte Yun Hi Rook Jaata Hoon Main, Baithe Baithe Yun Hi Kho Jaata Hoon Main, Kya Yahi Pyaar Hai?”
Chinki: “Nahi Yeh Kamzori Hai, Bornvita Piya Karo.“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha: Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Father to son after exam: " Let me see your report
card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to
scare
his parents."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The lifeguard told the mother to make her young son stop urinating in the pool.
"Everyone knows," the mother lectured him, "that from time to time, young children will urinate in a pool."
"Oh really?" said the lifeguard, "from the diving board!?!?"
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO
KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta ek sadhu se bola: Baba, meri biwi bahut pareshan karti hai, koi upay batao.
Sadhu: Beta, upaay hota to main sadhu kyun banta?
by Pak101.com (few years ago!)
GIRLs Two Types ki hoti hai
1= Boring - Jo dhoop wale din chatri le ke jati hain.
2=Intresting - Jo barish k din jaan boojh k chatri ghar bhool jati hain..;-P
by Pak101.com (few years ago!)