Sach or Veham mai kiya farq hai?
Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai?
Student: Ap jo hamain parha rahi hain wo sach hai, laykin hum sab parh rahay hain ye apka veham hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by tanveer hussain (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?
Ricksha wala: 50
Pathan: 20 lelo
Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega
Pathan: Tm peche betho hum le k jayega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan
Chhilkay Sameet Kaila Kha Raha Tha:
Kisi ne Usko Toka… Isko Chheel to Lo..
Pathan: Cheelnay ki Kya Zaroorat Hai.
Humko Maloom Hai, Iske Andar Kaila
Hai.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi
Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa- Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya
Nain-Matkkane Ke Liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ques: University mai sari larkiyon ke kitny naam hotay hain?
.
Ans: Sirf 4
.
1- Mairi wali
2- Tairi wali
3- Mairi bhabhi
4- Tairi bhabhi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha
Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar maths k paper mein dance kr raha tha.
Kisi ne pucha ye kya kr rahy ho?
Sardar: mere dost ne kaha tha har step k number hoty hein...;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay.......... Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),.......
by Mohammad Ali (few years ago!)