Aik patient
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay.......... Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),.......
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
Fakeer:Maaji Bhukha Hu, Khuda Ke Naam pe Khana De Do
Maaji:Khana Abhi Nahi Paka
Fakeer:FaceBook Pe RAHIM
CHACHA k Naam Se Hu
Pak Jaye To update kar dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Professor -Akal badi ki bhais?
Munna bhai -Bole toh pehlay date of birth bata mamu.
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon?
Sardar: Kyon k aaj
kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q: What did the gangster's son tell his dad when he failed his examination? A: Dad they questioned me for 3 hours but I never told them anything."
by khalid hussain (few years ago!)
Ek Pathan Cycle Ka Break
Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,
2nd Khan,"O Kocha Ye Kya Karta Hai..?"
Pathan...
'BREAK DANCE'
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA- Tere kitne bachhe hain?
BANTA- 18
SANTA- Itne saare?
BANTA- Sasurji se wada kiya tha k unki beti ko kabhi khaali pet nahi rakhoonga ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
EMOTIONAL ATYACHAR
Raat ko 12 bje ladki ne BF ko call kiya or kaha
Mere ghar par koi nahi hai
Boyfriend uske ghar gya
Sach me koi nahi tha
Tala laga tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named
Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2
him.;-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What do honest lawyers and UFOs have in common?
You always hear about them, but you never see them.
by Pak101.com (few years ago!)