Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon?
Sardar: Kyon k aaj
kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 965 views
Similar Jokes
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq to nahi Maar rahy..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek 10 saal ka kid bohot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: "Kids ka paalan poshan kaise kare".
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Funny Kid: Mein yeh dekhna chahta hun ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar ne apni bivi ko msg kia:jan me 15 mint dair se aaunga.agr na aaon to yahi msg har 15 mints bad parhte rahna.
by Sabir shah (few years ago!)
Shadi se phele Ka
PYAR:
.
.
.
.
“Janu Tum Nahi
To Main Nahi
OR
Main Nahi
To Tum NAhi”
AUR
Shadi K Bad Ka
Pyar:
.
.
.
.
.
“KAMINI”
Aaj Tu Nahi
YA Main Nahi….
by Mazhar Khan (few years ago!)
GRAHAMBEL
found
telephone
EDISON
found
elctric bulb
MARCONI
found
radio
COLUMBUS
found
America
tu bas MOBile nu angutha marija nalayak!
by khalid hussain (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back withi half an hour and slapped the man and said: “He’s not my friend.”
by Pak101.com (few years ago!)
aik bachy ne apny baap se pocha....
"Abu shadi per kitna kharch uthta hai"
baap ne jawab diya:
Maloom nhi beta mai tau abhi tak adayiagi kar rha hon" :D
by WAQAR (few years ago!)