ATM Machine
Boy to Gym coach: I want 2 impress this cute girl, which machine should I use?
Coach: Use the ATM machine outside the gym.
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
Ek Pathan Ghalti Se Motorcycle Qabristan Main Le Gaya.
Aur Bola:
Ye Pehli Sarrak Hai, Jis pe Itne Speed Breakers Hain.
Aainda Hum Is Sarrak pe Nahi Aayega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Obama:Tujhe swiming ati h?
?
?
?
Lalu:Na!
Obama:Tere se to kutta acha h jo swim kr
leta h.
.
.
.
.
.
Lalu:Tumko ata Hai?
?
?
Obama:Ya! Lalu:Sasura fir tohre aur kutte me frk kya h...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Raju Ek Din Shyam Se Puchta Hai.
Raju: "Ek Over Mein Kitni Ball Fenki Jati Hai?"
Shyam: "6 Ball"
Raju: "Galat, Ek Over Mein Ek Hi Ball 6 Baar Fenki Jati Hai"
Kamyaab Nahi, Kabil Bano
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu- Abe Dekh Mere Daant..
Kaise.. Heere Ki Tarah Chamak Rahe Hai..
Monu- To Mere Kaun Se Kam Hai.
Ek Dum.
Sone Ki Tarah Peele Hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Life main ek baat hameshan yaad rakhna
..
..
..
..
k
..
..
..
..
..
cream biscuit main cream hoti hai
lekin
..
..
..
..
..
..
tiger biscuit main tiger nahi hota.,.. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
After Watching The Pepsi Advertisement,
A Boy Suddenly Starts Kissing His GF.
Gf: Ye Kia Ker Rahe Ho?
Boy:
DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI.
by Pak101.com (few years ago!)
santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:Meri Bevi Itna Mazak Krti Hy K Kya Bataon
DosT:Kya Mazak Krti Ha?
SArdar:Kal Mai Ghar Gya Uski Ankhon Par Hath Rakha Or Wo Mazak Ma Boli
Dudhwala.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Reporter: Sardar jee:
agar apki bivi ko jin chimat jaye tu aap kia kro gey?
Sardar:
Main ki krna ay, galti jin di ay apey pugtey ga
by Pak101.com (few years ago!)