Life main ek baat hameshan yaad rakhna
Life main ek baat hameshan yaad rakhna
..
..
..
..
k
..
..
..
..
..
cream biscuit main cream hoti hai
lekin
..
..
..
..
..
..
tiger biscuit main tiger nahi hota.,.. :)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 813 views
Similar Jokes
Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…
He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?
Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
1 ldki ki death k baad uski frnd
usKE3 B¤YfrnD K pass gai oR boLi
kYa main uSKi jagah lE3 skTi hu
¿¿¿ SUPERb Answr . . . BF-mujhe
koi aitraZ nhi QABRISTAN WAlo
sE3 Puch l
by Pak101.com (few years ago!)
Pehle woh meri girlfrnd thi, Mein bolta tha wo sunti thi
, Phir woh meri mangetr bani, Woh bolti thi mein sunta tha
Jab se woh meri BIWI bani, Hum dono bolte hain or muhalla sutna hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Jis admi ko sunayi na de, Usey English mai kia kahengy?
.
Pathan Student: Jo marzi kah do, usko konsa sunayi daita hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Bikhari: 50 paise de de re baba maine 3 din se khana nahin khaya hai…
Kanjoos: 50 paise nahi, 10 rupaye dunga, pahele ye bata 50 paise mein khana kahan milta hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan
te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ?
banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich
pa le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: How do you like going to school?
Son: The going bit is fine, as is the coming home bit too, but I'm not too keen on the time in-between!
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)