Maa ek Khush Khabri hai
Sardar on telephone: Maa ek Khush Khabri hai.
Maa: Kya Khush Khabri hai?
Sardar: Aaj hum do se teen ho gaye.
Maa: Mubarak ho.. Ladka hua ya ladki?
Sardar: Meri biwi ne dusri shaadi karli hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1035 views
Similar Jokes
When someone says bahut garmi hai yaar
hand them a packet of lays and say
Lo hawa kha lo :D :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Papa mjhe Nokrani se pyar hy Mei us se shadi kronga.
Major Rohail: Nokarani ko rani banane ka na socho.
Boy: Kyu?
Major Rohail: Yehi galti mei ne b ke thi beta.
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar ji was asked why he divorced his wife so he said "Yaar meri biwi bari hi characterless thi, shaadi mujh se ki aur bacha bhaqwaan se maangti thi."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Propose in New Style
Boy To Girl: “Main Aapse Frindship Karna Chahta Hoon”
Girl: “Par Meri Sagai Ho Gayi Hai”
Boy: “Fir Behan Ban Ke Apni Kisi Saheli Se Hi Setting Karva De.“
by Pak101.com (few years ago!)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
“Koi Chupay na Chupay . mein aaa gaye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named
Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2
him.;-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardar was giving with hot water to his hen,
A man asked him that why you are doing this?
sardar replies that now hen will give me boiled eggs
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa nd Banta in a football stadium..
Santa : Paji, ye log ball se kya kr rhe hai?
Banta : goal kr rhe hain!!!
Santa :"lekin paji ball to pehle se gol hai , or kitni
gol Krenge?
by Tanveer Hussain (few years ago!)