A sardar ji was asked
A sardar ji was asked why he divorced his wife so he said "Yaar meri biwi bari hi characterless thi, shaadi mujh se ki aur bacha bhaqwaan se maangti thi."
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya
karna chahie ?
Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 100 ke note par likha number dial kar raha tha.
Banta – Ye tum kya kar rahe ho?
Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske paas hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy searching these words on google "Free dinner at 5 star hotel"
Google, Search reply
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shaikh
.
.
.
.
.
insan ka bach baan ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Shakhs (doosray say): Mein M.A pas hon.
Doosra shakhs mein poori ABC pas hon.
Amir (Nasir say): kia tum English jantay ho?
Nasir: han agar Urdu mein boli jaye.
Aik dost (doosray dost say):Meri aankh mein dard hai koi ilaaj batao.
Doosra dost: meray dant mein dard tha, mein nay nikalwa dia tum bhi aisa hi karo.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?
pappu : legs
Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?
pappu: paisay
Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain
pappu: neend puri karte hain
girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain
ki wajah se roti hai?
pappu : kaan main ched
MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A boy was teaching maths to a
girl...
.
.
He kissed her, again he kissed her
n said, this is addition...
.
.
.
.
then the girl kissed him n said,
this is substraction..
.
.
.
then they kissed each other n said,
this is multiplication. ..
.
.
.
.
suddenly girl's dad came, he
started beating the boy &
threw him away n said, this is
called DIVISION...
by Pak101.com (few years ago!)
One american boy giving interview 4 admission in school. Madam asks who is ur father? His mother says: please ask simple questions madam!
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka- kya me tumhara hath tham lu?
Ladki – No thanks ! ye itna bhari nahi he!!
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL stands for
G: GOSSIP mai sab sai agay
I: INNOCENT sirf shakal say
R: RONAY ki machine
L: LARAYI mai sab ki maa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)