Wo Konsi ek Baat hai jo
Q:Wo Konsi ek Baat hai jo Hazaroon Saal Pehle bhi Students kehte the,Aj b Kehte hen Or Qayamat tak Kahngay?
Ans:Bus Kal se Parhai Start.
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Manager:you are appointed your salary is rs.10000.next year it will bi 20000.
Sardar:ok!i will join next year.
by Sabir shah (few years ago!)
Ik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
...
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Your phone has been installed witha a new puzzle game. To play, Trow your phone against the wall.....
Then assemble the pieces.....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by Asim Raza (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BOYS stands for
B:BADMASHI mai sab sai agay
O:OLLU ki tara raat mai jagay
Y:YARIYIAN nebhaye jaan laga ke
S:SHAREEF sirf maa baaf ke samnay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man At Petrol Pump: “Full The Tank Of The Car”
Attendant: “Sir, Please Provide Me
Your Pan Card No.”
Man: “What, Why?”
Attendant: “Sir, Its A High Value Transaction“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Pandit – Ye aapke sir pe choti kyun?
Pandit – Ye antena hai, isse aache VICHAR aate
hai,
Santa – Kamaal hai, mere sar par DISH TV hai fir
bhi kuch nahi aata.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook user Boy:Baba mere FACEBOOK PAGE par LIKE or COMMENT nahi aate
Nirmal Baba:FB last time kab khola tha Boy:Baba kal
khola tha Nirmal Baba:1 din mai kitni bar FACEBOOK kholte hoo.
Boy:2-3 baar
Nirmal Baba:Browser kon sa USE karte hoo..
Boy:Baba "OPERA"
Nirmal baba:Bas yahi se kirpa ruki hai, jao or PASSWORD badal kar account ko"GOOGLE CHROME se kholo..Kirpa aani shuru ho jaayegi.
by Pak101.com (few years ago!)