akal ki haad
jang may pathan nay bullet proof jacket ki jaga machar dani pahan rakhi thee ....kisi nay pocha kio g pathan bola jis may say machar nahy guzar sakta goli kaisy guzary ga ,,,,,,
by atif majeed (few years ago!) / 1042 views
Similar Jokes
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend:
Tumhare Ghar Gaya Tha
Mujhe Nahi Lagta K Humari Shadi Hogi
Girl Friend: Kiyo Mere Papa Se
Mile Thai Kia?
Boy Friend: Nahi Tumhari Behn Se!
by Pak101.com (few years ago!)
Hotho se jo choo liya,
Ehsaas Aab tak hai,
Aankhe Nam hai, Aur sanso mein Aag aab tak hain...
Aur kyo na ho... Khayi Bhi to "HARI Mirchi..."-hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan selling parashute
Pathan:Plane se kudo,,button dabao & zameen par safely land kar jao
marasi:agr parashute nahi khula to?? Pathan: Yara paisa wapas…
by Pak101.com (few years ago!)
in an interview,
interviewer: How does an electric motor run?
SARDAR: dhuurrrrrrrrrr..
Interviewr shouts: stop it !
SARDAR: dhurr dhup dup dup dup..
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Admi ne Hotel me room liya, pohnchtay hi socha k BV ko sms kr dun.Us ne sms likh kr Galat number pr snd kr dia Jis Orat ko mila us k Shohar ka 2 din pehlay inteqal hua tha.Sms Parhtay hi Orat Behosh ho Gai!Likha tha,Begum Me Kheriat se Pohanch Gya hun Idhar Network b Mojud hai Jaga Choti,Pr Shandar Hai Thandi Thandi Hawa Janat Ka Maza Deti Hai,Dhool Matti B Nhi Hy
Mene Jo white Kapre Pehne The Wo Ab Tk Saf Hain!2,4 din me tumko B bula longa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife on call:"hey baby, what r you
doing.....??
.
Husband:"office - me bahut
kaam hai bus nipta
ke aata hu. ..and u
sweet heart....??
.
.
.
.
.
wife:"mai club me tere piche
khadi
hu...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Chalogi
Girl: Kaha.?Boy:
Jaha Tum Kaho
Girl:Police Station Chalte Hai,
Boy: Lo Batao Ab Apni Behen Se
Mazak Bhi Nahi Kar Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
taSan.. yeah bacha tumhara kia lagta hai
Golu..: yeah mera door ka bhai hai
Molu ..: door ka mein samjha nahin
Golu..: iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai :P: P: P:P :P :P :P :P :P :P :P...
by Ahsan Ijaz (few years ago!)
NURSE-AAPKE JUDWA BACHCHE HUE HAIN. SANTA-YE TO HONA HI THA.PROGRAMME HI AISE HI DEKHTI THI-KBC2,INDIAL IDOL2.DHOOM2. NURSE-ACHCHHA HUA K DELHI6 NAHI DEKHI.
by Pak101.com (few years ago!)