Patni: Kaash tum aise SMS hote
Patni: Kaash tum aise SMS hote jise
Main Zindagi bhar save karke rakhti!
Pati: Air kaash tum
aisi ringtone hoti jise
main har hafte badal sakta….
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u &
Dog.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:bachon ko pani dene se pehaly ubaal lena chahye.
Sardar:wo to theak hai magr ubalane se bacha mar nai jaega.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: Please bike itni taze na chalao mujhey bahut dar lag raha hai.
Sardar: Agar tumhe bhi daar lag raha hai to meri tarah ankhein band karlo!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Machar Ne 1 Admi Ko Kata.
Admi: Din Me B Kat Rhy HO.
Macchar: Kya kro Ghar ma Behen Jawan Hy Or Larky Walo Ne 1 Liter Khon Jahez Me Mnga ha..:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Nazar kuch nai aata ankhen band hone k baad
dockter se jo pocha is ka ilaaj
de kar 4 tablets bola kha lena 2 jagne se pehlay 2 sonay k bad
by Sabir shah (few years ago!)
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.
Dost:Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par
Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)