Girlfriend Ke Liye Ek Joke

Ek Girl Apne Boyfriend Pappu Ko SMS Kerti Hai.

Girlfriend: “Please Send Me Some Good Jokes”

Pappu: “Main Padh Raha Hoon”

Girlfriend: “Oh Sorry Dear Continue Your Studies”

Pappu: “Darling Yehi To Joke Thha“

by Pak101.com (few years ago!) / 1092 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ticket liya hia

3 Pathan Film "Sholay" dekhnay Gaye:


Hero ne kaha: "Basanti in Kutton k samnay mat Nachna."


Pathan kharay ho kar bolay: "Ticket liye hai, Iska baap bhi nachay ga."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kanjoos Memon Aur Tailor

Memon: Pent Ki Silai Kitni Hy?

Tailor: Rs. 150.

Memon: Nekar Ki?

Tailar: Rs. 50.

Memon: Ok.
Nikar Hi See De
Par Lmbai Pairon Tk Rkhna……

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: yaara ye “Sent Message”

Pathan: yaara ye
“Sent Message”
kya hota hai?

dusra pathan: Khuda ki kasam tum to bilkul jahil ka bacha hai.
“Sent Message” ka matlab hai khushboo wala message.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ka Accident

Sardar Ka Accident Ho Gya tha.
Doctor Ne Poocha:

Sardar se ke Accident Kaise Huwa hai tera?
Sardar:

O Yaar Main Morr kattan Laga Se,
Te Aggay Morr Hi Ni Hondaa se

by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi Wala

Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,

kaafi der ho gayi,

Customer gusse mein aa ker bola:

Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho

to Aik kilo de do :P ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo

Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.

Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.

Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Daaku Pathan K Ghar Gus Giya

Ek Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola Jaldi Batao SONA Kahan He?

Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He
Kahin B So Jao Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.

by Pak101.com (few years ago!)
nya gaali aya hai

Pathan Wapda office fone kr k bola:Janab light band kr do
Wapda wala:kyun sir

Pathan:wo yara hamaray dimagh me aik nya gaali aya hai wo tumko dena hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Saal Pehle ka Bukhar

Santa: Dr.Sahab 2 Saal Pehle Mujhe Bukhar Aya Tha...

Dr: To Ab Kya Hua.

Santa: Aap ne Nahane ko Mana Kiya Tha! Ab Naha Lun?

by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Santa G apki BV ap k dost k sath park me bethi hy.

Dost: Santa G apki BV ap k dost k sath park me bethi hy.
Santa park ka chkar lga kr wapis aa kr dost se

Ja yar

aywain chakkar lwaya e,

O te mera dost e nai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook