Mujhe 1000 Rs Ki Zarurat Hai
A man to his friend-main apna purse ghar pe bhul aaya mujhe 1000 rs ki zarurat hai banta-dost hi dost ke kam atta hai ye le 10 rs riksha kar ke purse le aa.
by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Wife- i will die.
Husband- i will also die.
Wife- Why do you want 2 die?
hasband- bcoz ma itni khushi bardasht nahi kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Inspector: tum ne company manager ka hath kiun jalaya,
nojawan: sir, nokri mangne aya tha tu kehta muthi garam karo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
There Was An Inebriated Driver Who Was P
There Was An Inebriated Driver Who Was Pulled Up By The Police. When The Cop Opened The Door, The Driver Fell Out. "Youre Drunk!" Exclaimed The Police Officer. "Thank God For That!" Said The Drunk, "I Thought The Steering Had Gone.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Musafir : Beta thoda pani milega..?
Boy : Agar lassi de du to chalegi.
Musafir : Bahut achha hoga
...
boy lassi le aaya,musafir ne 5 pyale lassi peene ke
baad pucha : Kua tumhare ghar me koi lassi nhi
peeta...?
Boy :Peete to sab h lekin aaj lassi me MENDAK gir
gaya tha or usme hi mar gay....
Musafir ne gusse me pyala zameen par de mara....
Boy :Rote hue bola "Mummy inhone pyala tod diya
ab hum Billi ko paani kisme pilayenge.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..
GF=Khud Hi Penha
Do.
Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!
by Pak101.com (few years ago!)
Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Jab Wo Wapis Aya
To Us K Baap Ny Pucha:
Urh K Kaisa Laga?
He Replied:
Bohat Maza Ayaa,
Muje Dekh K
Har Koi Taaliyan Baja Rha Thaa….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek pathan ka Bus mein ek Larki k paon k oopar paon aa gaya,
Pathan: I'm sorry.
Girl: Andhey ho kya ?
Ek Handsome boy ka b paon Larki k paon k oopar aa gaya,
Larka: I'm sorry.
Larki: It's ok, No problem
Pathan: (Ghussey mein) Q humara SORRY ka spellings galat tha kya ?
by Asif Raza Shah (few years ago!)
Aik Pathan Quaid E Azam K Mazar Ja Kar Dua Kar Raha Tha,
“Mera Prize Bond Hr Soorat Mein Nikalna Chahiye.”
Jaisay Hi Wo Mazar Se Bahir Aya
Kisi Ne Us Ki Jaib Se Prize-Bond Nikaal Liya. Wo Dobara Mazar Par Gya Aur Bola,
“JINNAH SAHIB, Pehley Puri Baat To Samajh Liya Karain.
by Pak101.com (few years ago!)