Sawal Kuch B Ho
SAWAL
Kuch B Ho,
JAWAB
Tum Hi Ho,
ARMAN
Kitna Hi Ho,
AARZOO
Tum Hi Ho,
GHUSSA
Jitna B Ho,
PYAR
Tum Hi Ho,
KHAWB
koi B ho
Tabeer Tum Hi Ho,
.
.
Yani k saray Fsaad ki jar
Tum Hi Ho.
(‘-’)
<) )>
_//_
Main to Masoom Hoon…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Bivi ne husband k gaal pe thapar mar k machar mar dia
Husband guse se: kiun mara
Bivi:me nai chahti mere hote howi koi ap ka khon pye
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar jb peshab karne k lye gia to radio sath le gia.
Bv :aj to bare maze se kia hoga
sardar:khak maze se jb bithne laga to qaumi tarana shoru hogia aur khare ho k karna para.
by Sabir shah (few years ago!)
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher:
2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?
pthn humko sawal samaj nhi aya
Teacher:
tumare pas 2 rotiyan thi
tmne unko kha lia ab kya bcha?
pthn salan..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!)
Dhobi Ne 1 admi Ki Chaddi Thek Se Nhi Dhoyi,
admi Ne Chitthi Likh K Bheji
"KAPRE THEK SE DHOYA KARO"
Dhobi Ne Jawab Likh K Bheja
"CHOOTAR THEEK SE DHOYA KARO"
by Pak101.com (few years ago!)
Fool Apney Bhai Se:
Tum Hamari Shadi Par Kya Khaas Kam Kry Ga?
Bhai: Hawai Firing To Sab Kartay Hain,
Hum Khud Kush Dhamaka Kary Ga...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What every man wants
Every Man needs a Beautiful wife, intelligent wife, caring wife, loving wife, sexy wife, adjusting cooperative wife, but it’s sad that law allows only one wife.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Height of kanjoosi
Pathan k pass
Mobile hai+Balance hai
Pathan 2 Major Rohail: Yaar apna to mobile dekhana
Tere bhabi ko "I LOVE U" ka msg send krna hy
by Abdul Hannan (few years ago!)