Santa ne dariya me dubte hue
Santa ne dariya me dubte hue 1 aadmi ko bachaya
*
fir wapas dariya me fenk diya
*
Banta- kyo?
*
Santa -kahawat h "neki kr Dariya me daal"
by Pak101.com (few years ago!) / 1280 views
Similar Jokes
mareez doctor say: Mujay door kuch nazar nahee aathee. Doctor: wu upar dekhu kya hay Mareez: Chand Doctor: Aur kya es say agay farishtay dekhu gay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Plz don"t read th
Plz don"t read this
Nahi to
ho jayega
Kya?
Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
MBBS: master in bomb blasting strategies
CA: carear in al qaeeda
MSc: Master suicide course
IT: institute of terrorism
MBA: member of blasting agency
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.
Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye
Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Akbar kaun tha?
Student: pata nahi sir.
Teacher: padaai ke taraf dyaan do, pataa chalegaa
Student: Aap battayiye. Suresh kaun hai?
Teacher: pata nahi.
Student: apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata chalega.
by Pak101.com (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Jaan! thinks for calling you , tm miss kr rahi ho gi.
Wife: and what about the fight we have 5 minutes ago?
Husband: O fittay moo, agian mistaken home no is dialed
by Pak101.com (few years ago!)
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Neend aati hai to Khuab aata hai,
Khuabon main Ek Larki aati hai,
Larki k peechy uska Baap aata hai,
Phir Na Neend aati hai, Na Khuab aata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
jadeed Eduaction
jadeed Eduaction Muhawry!!
1. " science say Gira Arts me Atka"
2." Fail hoty ko Practicals ka Sahara"
3. "Dagree le k Aag me Daal"
4. "3rd Divsion pas Ghar ka na Ghat ka"
5. "Dost wo jo Imtihan me Cheating Karary"
6. " Likhna na Jnay, Nib terhi"
7. "Qadar kho Deta hai Roz ka University jana
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)