Funny
Plz don"t read th
Plz don"t read this
Nahi to
ho jayega
Kya?
Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Sardar Went 2 Temple
Seein D People Puttin Coins In 2 d Box
Sardar Said:
Wah!!Its Amazin..
People Talkin 2 GOD Thro
Coin Phone Without Reciever!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bacha Apni Maa se Pitnay Ke Bad
Papa ApNe Koi Kala Ilam Sekha Hy Kia ?
Papa: Nahi Beta
Bacha: phr Etni Zalim Balaa Pakri Kaise..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Mohammad Ali (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.
by Pak101.com (few years ago!)
Ak Mareez Ne Doctor Se Kaha,
Main Ek Month Se 50Rs. Ki Rozana Dawa Kha Raha Hoon
Lekin Mujhe Koi Fayda Nazar Nahi Aa Raha,
Doctor: Acha To Main Apko Kal Se 40 RS. KI
Dawai Dun Ga,
Jis Se Apko Roz Ka 10RS. Ka Fayda Nazar Aye Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa raat ko sharab k nashe main Ghar aya:
Us ne apni BV ko Banta K sath sex karte dekh lya
Aftr much thinking Santa bola
.
.
.
“Oh sorry main Samjha mera ghar hy”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa to Banta:
Agar Neend Na aaye to kya karna chaiye?
Banta: Neend ka Intezar karne se acha hai k So hi jayo
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: Beta Ye Kaisi Machis Lay Kar Aaye Ho Ek Bhi Nahi Jal Rahi
SON :Kya Baat Kartay Ho Pappa Sub Check Kar Kay Laya Hoooon
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?"
circuit:"simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.
by Abdul Basit (few years ago!)
Sardar 2 Doctor :
Pure Jism Main Kahin Bhi Ungli Lagao Tou Bohat Dard Hota Hai
Doctor Said Full Body Xray
When He Checked,Xray Found Fractre In Ungli
by Pak101.com (few years ago!)