Ab Karachi se sirf 20 km door
Ab Karachi se sirf 20 km door…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saima Rediency
4 or 5 kamroon k luxury Apartment.
Stand by Generator or Kushada
Car parking….:-)
by A. Sami (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
zindgi bay hal hai.
sur hai na tall hai.
messege box b kangal hai.
kia aap ki sms factory main hartall hai.
yar kuch to behjo ye mery mobile ki zindgi ka sawal hai......
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A sardar purchased o lottery of 30 rupees.
He won a prize of 10 million rupees. After deducting taxes
he got 90 lac.
Sardar shouted give me full money or return my 30 rupees.
by Pak101.com (few years ago!)
Beta : 500 Rs Do na.
Papa : Kya Karega ?
Beta : Mere Sare Friends Ka A/C Hai,
Mai Bhi Khulwaunga.
Papa : Very Good. Kaha Pe ?
Beta : Cigrate Ki Dukan Par.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Medical College ki Larkiyan
Sardar: Agr khjoor k darakht pe char jaon to kia
engineering college ki larkian nzer aen gi?
Pathan: Han! Or hath chor de ga tu medical college
ki bhi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 din sardar ji ko bht I love you k sms aa rhe they.
Dost ne pucha, ” sardar ji! kher he ajj bht I love you k sms aa rhe hen?”
Sardar ne jawab diya, ” O nayi yaar! aj ghalti naal teri bhabhi da fone le aya waan.”
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Most innocent dhamki
A thief was leaving the house after robbery,
suddently the kid wokeup and said -
Mera school bag bhi le ja kaminey
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar Bed Pe So Rahe Thay.
Un Teeno Ko Jagah Theek Se Nahi Mil Rahi Thi. Phir 1 Sardar Bed Se Neeche Late Gya
2nd Sardar: Oye ! Ab Jagah Hogai Hai,Upar Aaja!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Valentine Par Apne Dost Banta Se Puchhta
Hai,
Santa: “Yaar Maine Apni Girl
Friend Ko Valentine’s Gift Dena Hai, Kya Doon?”
Banta: “Gold Ring De De”
Santa: “Koi Badi Cheez Bata”
Banta: “Fir M.R.F. Ka Tyre De De“
by Tanveer Hussain (few years ago!)