Ab Karachi se sirf 20 km door
Ab Karachi se sirf 20 km door…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saima Rediency
4 or 5 kamroon k luxury Apartment.
Stand by Generator or Kushada
Car parking….:-)
by A. Sami (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
1 family ne
film “Sholay” dekhi.
Ghar aa k Shohar
mazaq me Biwi
se bola:
“NAACH BASANTI”
Uska Bacha zor
se bola:
“BASANTI ..!
IS KUTTAY K SAMNE
MAT NACHNA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gai
Clerk :Yahan Sign Karo
Aurat :Kaise?
Clerk :Jaisy Khat K Akhir Mei Likhte Hain
She Wrote:Faqat Tuhadi Kakay Di Maa
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa-Mujhe pyar karti ho to kal white suit pahan ke aana
Ladki black pahan ke aayi
Santa-Tu jab jhuki to maine dekh liya ki tu mujhe andar se pyar karti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Us ki zulfun me jb se soya hun
faraz
us din se mujhe to jooen nai chortien
by Sabir shah (few years ago!)
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?
Jeetey Jo Marzi
Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
masjid mein elaan ho ra tha 1 bach mila hy jin ka hai aa k ly jain
1 pathan masjid gya or bola:hamko b dikhao jin ka bacha kaisa hota hy????????
by sarmad abbas (few years ago!)
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:
Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye
.
Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA-Bhiga sa lagta h Alam mujhe
Bhigi si lagti h subah mujhe
Bhiga lag raha h sara jaha mujhe
BANTA-uth sale,bistar pr susu kr dia h tune.
by Pak101.com (few years ago!)