college ka 1st day

college ka 1st day...:->
naughty boyzz- what's ur name baby???

Girl- mujhe sab DIDI bulate hain!
Boy- wow!! what a coincident.....mujhe sab JEEJAJI bulate hain..:)

by Pak101.com (few years ago!) / 1379 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

yaar meri biwi

Santa: yaar meri biwi ghar chodkar bhag gai..

mona: tune use pyar se nahi rakha hoga,

santa: nahi yar sagi behan se bhi badkar rakha tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Exam me teacher ne nakal karne di

Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake
na kehna ki meine nakal karai hai.

Santa : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha,
kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi

Santa Door Kisi Shehar Mein Apne Friend Ki Shadi Mein Gaya.

Par Raste Mein Kisi Wajah Se Bus Nikal Gayi Aur Vo Chalte Chalte Ek Gaanv Mein Pahunch Gaya.

Toh Santa Sochta Hai Kisi Ke Ghar Hi Raat Kaat Lete Hai, Yeh Soch Kar Woh Ek Ghar Ka Darwaja Khatt Khtata Hai.

Santa: “Ji Apke Ghar Mein Raat Gujarni Hai, Subah Chala Jaunga”

Aadmi: “Yeh Bahu Betiyon Ka Ghar Hai, Hum Nahi Rakh Sakte”

Santa Doosre Darwaje Par Aise Hi Pooochta Hai, Wahaan Bhi Ek Lady Bolti Hai Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Hum Nahi Rakh Sakte.

Kai Jagah Yahi Sunne Ko Milta Hai, Toh Last Mein Kuch Sochkar Ek Aur Darwaja Khatt Khtata Hai Aur Poochta Hai.

Santa: “Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Kya?”

Aadmi: “Haan, Kya Karna Hai Bolo”

Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi.“

by Pak101.com (few years ago!)
Style of break up

Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST

by Mohammad Ali (few years ago!)
Funny

Aik Hathi.............

Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Darhi monch

Major Rohail:
Yaar tu itna bara ho gaya hai...
Aur ab tak teri darhi moonch nahi aai?
.
.
Pathan:
O yara hum apni AMMI pr gya hai...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munni Badnaam Hai

Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,

Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,

Dard hai to zandu balm hai aur

Zandu balm hai to munni badnaam hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Birthday Party

Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ooh What A Speed

Sardar Made A Call 2 Airport
Asked How Long Is The Journey From Punjab To America

Receptionist: 1 Second Sir

Sardar: Ooh What A Speed

by Pak101.com (few years ago!)
BUNKERS ROCK

PIECE OF PHILOSHOPY FROM A PASSIONATE BUNKER:
i always think of attending the classes regularly but for thinking i need to bunk.....

by sarmad abbas (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook