college ka 1st day
college ka 1st day...:->
naughty boyzz- what's ur name baby???
Girl- mujhe sab DIDI bulate hain!
Boy- wow!! what a coincident.....mujhe sab JEEJAJI bulate hain..:)
by Pak101.com (few years ago!) / 1379 views
Similar Jokes
Santa: yaar meri biwi ghar chodkar bhag gai..
mona: tune use pyar se nahi rakha hoga,
santa: nahi yar sagi behan se bhi badkar rakha tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake
na kehna ki meine nakal karai hai.
Santa : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha,
kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Door Kisi Shehar Mein Apne Friend Ki Shadi Mein Gaya.
Par Raste Mein Kisi Wajah Se Bus Nikal Gayi Aur Vo Chalte Chalte Ek Gaanv Mein Pahunch Gaya.
Toh Santa Sochta Hai Kisi Ke Ghar Hi Raat Kaat Lete Hai, Yeh Soch Kar Woh Ek Ghar Ka Darwaja Khatt Khtata Hai.
Santa: “Ji Apke Ghar Mein Raat Gujarni Hai, Subah Chala Jaunga”
Aadmi: “Yeh Bahu Betiyon Ka Ghar Hai, Hum Nahi Rakh Sakte”
Santa Doosre Darwaje Par Aise Hi Pooochta Hai, Wahaan Bhi Ek Lady Bolti Hai Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Hum Nahi Rakh Sakte.
Kai Jagah Yahi Sunne Ko Milta Hai, Toh Last Mein Kuch Sochkar Ek Aur Darwaja Khatt Khtata Hai Aur Poochta Hai.
Santa: “Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Kya?”
Aadmi: “Haan, Kya Karna Hai Bolo”
Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi.“
by Pak101.com (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik Hathi.............
Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Major Rohail:
Yaar tu itna bara ho gaya hai...
Aur ab tak teri darhi moonch nahi aai?
.
.
Pathan:
O yara hum apni AMMI pr gya hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,
Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,
Dard hai to zandu balm hai aur
Zandu balm hai to munni badnaam hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Made A Call 2 Airport
Asked How Long Is The Journey From Punjab To America
Receptionist: 1 Second Sir
Sardar: Ooh What A Speed
by Pak101.com (few years ago!)
PIECE OF PHILOSHOPY FROM A PASSIONATE BUNKER:
i always think of attending the classes regularly but for thinking i need to bunk.....
by sarmad abbas (few years ago!)