yaa hooo!!!! Chutti..
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by KASHIF (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
A little girl had just finished her first week of school. "I'm just wasting my time," she said to her mother.
"I can't read, I can't write and they won't let me talk!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Tapori Ki Wife:- Sunte Ho Ji, Apne Bete Ne Aaj Pehli Baar Aadha Sentence Bolna Sikha..
Tapori- Accha, Kya Bola?
.
.
.
.
.
.
.
.
Wife- Teri Maa Ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Beti : Me Maa Banne Wali Hu..
Papa : Besaram,Kya Keh Rahi He ?
Beti : Aap Ne Hi To Kaha tha Jab tak Me Kuch Ban Nahi Jati Aap 'ACTIVA' Nahi Dilaoge.
by Pak101.com (few years ago!)
Similarities between WIFE and EXAM -
1. Lots of questions
2. Difficult to understand
3. Always require detailed
explaination
4. Result always unexpected.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
After Losing Final Match In World Cup, Dhoni wear Salwar, covers face with Dupatta and sit in a bus with Girl,Girl Asked:
Are You Dhoni????,Dhoni Said: How Do You Know??Girl Said: I Am Harbhajan.
by Pak101.com (few years ago!)
A sad love story
.
Ek student ko apni classmate se
pyar
ho gaya
.
Ladke ne use prapose kiya
Lekin ladki ne inkar kar diya
Or
teacher ko uski complain kardi
.
Teacher ne ladke ko kaafi daanta
or
1 week k liye class se nikal diya.
.
.
.
Jab 1 week baad ladka wapas
class
me
gaya to
Ladki ko us se pyar ho gaya
.
Ladki ne us ladke ki book me
likha :
I m sorry and I love u too
.
Ladke ne koi response nahi diya
.
Isi tarah 4 saal guzar gaye
.
.
Moral - bewkuf ladki itna bhi nahisamajti
Ladke kabhi books nahi kholte
hai.. :v :D
by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)