yaa hooo!!!! Chutti..

Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..

by KASHIF (few years ago!) / 1026 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa opened a petrol pump

Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?


Because he opened petrol pump on second floor..

by Pak101.com (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool

Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!

by Pak101.com (few years ago!)
A little girl had just....

A little girl had just finished her first week of school. "I'm just wasting my time," she said to her mother.

"I can't read, I can't write and they won't let me talk!"

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Tapori Ki Wife

Ek Tapori Ki Wife:- Sunte Ho Ji, Apne Bete Ne Aaj Pehli Baar Aadha Sentence Bolna Sikha..

Tapori- Accha, Kya Bola?
.
.
.
.
.
.
.
.

Wife- Teri Maa Ki...

by Pak101.com (few years ago!)
Me Maa Banne Wali Hu..

Beti : Me Maa Banne Wali Hu..

Papa : Besaram,Kya Keh Rahi He ?

Beti : Aap Ne Hi To Kaha tha Jab tak Me Kuch Ban Nahi Jati Aap 'ACTIVA' Nahi Dilaoge.

by Pak101.com (few years ago!)
wife and exam

Similarities between WIFE and EXAM -
1. Lots of questions
2. Difficult to understand
3. Always require detailed
explaination
4. Result always unexpected.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Pathan

Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dhoni Losing World Cup Final

After Losing Final Match In World Cup, Dhoni wear Salwar, covers face with Dupatta and sit in a bus with Girl,Girl Asked:

Are You Dhoni????,Dhoni Said: How Do You Know??Girl Said: I Am Harbhajan.

by Pak101.com (few years ago!)
A sad love story

A sad love story
.
Ek student ko apni classmate se
pyar
ho gaya
.
Ladke ne use prapose kiya
Lekin ladki ne inkar kar diya
Or
teacher ko uski complain kardi
.
Teacher ne ladke ko kaafi daanta
or
1 week k liye class se nikal diya.
.
.
.
Jab 1 week baad ladka wapas
class
me
gaya to
Ladki ko us se pyar ho gaya
.
Ladki ne us ladke ki book me
likha :
I m sorry and I love u too
.
Ladke ne koi response nahi diya
.
Isi tarah 4 saal guzar gaye
.
.
Moral - bewkuf ladki itna bhi nahisamajti

Ladke kabhi books nahi kholte
hai.. :v :D

by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?

Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook