Masterji Bacche
Masterji Bacche Ka Lunch Kha Gaye...
.
.
.
.
...
Masterji: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam Toh Nahi Bataoge na?
.
.
.
.
.
.
Bachha maasom awaaz mein bola:-
Ji Main Keh Dunga mera lunch kutta
khaa gaya
by Pak101.com (few years ago!) / 1079 views
Similar Jokes
Sardar Or Pathan
FARAZ K Ghar Gayee
Or Kaha
Hum Apk Bohat Shukr Guzar Hain
FARAZ Ne Wajah Pochii
To Sardar Or Pathan Ne Kaha
Jabse Pakistaniyon Ne
Apki Shayari Ki Waatt Lagana Shuru Ki Hai
Jabse Hum Mehfooz Hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Was In Shopping Store
Salesman :
Sir Would U Like To Use A Pocket Calculator?
Santa :No Thanks
I Know How Many Pockets I Have
by Pak101.com (few years ago!)
wife: honey, what r u looking 4?
husband: nothing
wife: why have u been reading our marriage certificate 4 an hour ?
husband: i was just looking 4 the expiry date
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ustad: chalti gari se kab utarna chahye?,
shagird: jab woh hospital ke pass ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.
Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.
Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu :P
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa gayi to kya karoge ?
Pappu :- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to ...?
Pappu :- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to ...?
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red na huyi to ...?
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun...? kya wo traino ki takkar rok dega ?
.
.
.
Pappu:- Jee nhi,
wo kya h na k usne kabhi 2 traino ki takkar nahi dekhi....P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Pak101.com (few years ago!)