When do u buy this scooty
Manager: When do u buy this scooty.
Staff: Yesterday when I was standing in the bus station at night a girl came in scooty,
stopped in front of me and said sit and took me in the dark place where she took of her clothes and said take whatever u want.
I took the scooty what can I do with her clothes.
by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Subha uth k 2 kam kar liya karo aik ye k Allah ka shukar ada kia karo k tum zinda ho.
2 detol se munh dho liya karo ta keh dosre bi zinda rah saken.
by Sabir shah (few years ago!)
Khwab
Pathan ne oxford universty mein 1st Rank Me Aaya. News channel walu ne pucha..
Ab Aaghe Kya Karoge ?
Pathan : bachpan se ek khwab Dekha Hai apna tandoor Center kholu ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek newspaper me chapa"50%" "ladkiya bevkof hoti hai" Is pr ladkiyo ne khub halla machaya.
Fir chapa"50% ladkiya bevkuf nahi hoti" tab jakr ladkiya shant hui.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Machar ne aik admi ko din me kata
admi:tum rat me kattay hona?
Machar:halat kharab hain over time laga raha hon.
by Sabir shah (few years ago!)
Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~
2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy To Gym Coach: I Wanna Impress Cute Girl I'm Gonna Meet In 3 Days. Which Machine Should I Use? . . . . . . . . . Coach: Use The ATM Machine Outside The Gym!...
by Pak101.com (few years ago!)
Foji Prade K Doran Officer Ne Pathan Sipaahi Se Pucha:Ye Haath Main Kya Hai?
Gul Khan:
Sir, Ye Bandooq Hai.
Officer: Ye Bandooq Nahi, Tumhari Jaan Ka Hissa Hai,Tumhari Maa Hai Maa.
Then Officer To 2nd Pathan. Bandooq Ki Taraf Ishara Karte Huye:Ye Kya Hai?
2nd Pathan: Sir, Ye Gul Khan Ki Maa Hai.
by tanveer hussain (few years ago!)
Biwi ne New Sim li or socha Shohar ko Surprise don,
Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:"Helo Drling"
.
.
... .
.
Shohar ne halki Awaz me jwab dia:
Tum baad me cal krna abi 'Dainn' kitchen me hy.
by Pak101.com (few years ago!)