Boy: My Father's name is LAUGHING

Boy: My Father's name is LAUGHING and my Mother's name is SMILING.

Teacher: You must be Kidding?

Boy: No, that's my brother. I am JOKING.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 875 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Meri bakri ne anda diya H

GOLU to MOLU-Meri bakri ne anda diya H
GOLU-Bakri kaise anda de sakti he
M-Abe gadhe Maine APNI murgi ka nam bakri rakha h

by Pak101.com (few years ago!)
Ye jo Samnay Larka

Girl: Ye jo Samnay Larka betha hai mujhe ek Ghantay se Pareshan kar raha hai.

Waiter: Lekin woh to aapki taraf dekh bhi nahi raha.

Girl: Yehi to Preshani hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Jab Dekho tab

kya Baat hai, Jab Dekho tab Pregnant Hi Rahate Ho Yaar, Jab Bhi Message karta Hu,
Tumhare Delivery Report Aa Jati Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Principal : y r u late

Principal : y r u late..all ur classmates came to class in time..??!!


Student :
"jhund me kutte ate hain sir......
sher to akela ata hai "

by Pak101.com (few years ago!)
Santa was a Sincere Traffic Police

Santa was a Sincere Traffic Police Man but was Suspended from his Job

Why? he Stop the ambulance and Fined for Over Speed.

by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne Aurat ko Haseen Banaya

Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Badam Pistey

Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. -

by Mohammad Ali (few years ago!)
Friend: Khan sahab

Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?

Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy

by Pak101.com (few years ago!)
papu ne loan lia

Pappu ne car li loan pe, loan nahi chuka pane se bank wale car utha ke
le gaye
Pappu rote hue, 'Pehle pata hota to
shadi bhi loan le ke karta'.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Aik sardar ne apne boss ko sms kia keh wo bemar hai

Aik sardar ne apne boss ko sms kia keh wo bemar hai

boss replys"\’jab main bemar tha to main ne apni biwi ko kiss kia tha to main theek ho gia tha tum b try karo\’

2 hours later sardar boss ko dobara sms karta hai keh \’your wife was very sweet\’

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook