Principal : y r u late
Principal : y r u late..all ur classmates came to class in time..??!!
Student :
"jhund me kutte ate hain sir......
sher to akela ata hai "
by Pak101.com (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
Teacher asks Girl:
Which part of Human body
Expands 10 times its normal size..?
Girl: I can’t answer this question
I feel shy…!
Teacher asks same question to a boy.
Boy replies: Its the Pupil of Human Eye.
Teacher: Right!
Then turns to the girl:
Listen girl your thinking is wrong
and your expectations are too high.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st Sardar: Agr main khjoor k darakht pe charr jaon,
to kia engineering college ki larkian nzer aen gi?
.
2nd Sardar: Han! Or hath chor de ga tu medical college ki bhi .
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos ki bv ne cal ki :me jahaz me hu wo kharab ho gaya or girne wala hai
kanjos:tu 1 kam kar jaldi se apna balance mere number pe shar kar.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS
“NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab Girl Friend na Faqir bana dia ha :)
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: tumhaare aur harish ka answers ek jaise hai. woh kaise?
Student: kyunki question ek hi tha na masterji, isliye :-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar qabristan mein charas pee rha tha k Police a gai.
Sardar ne foran charas chupa li.
Police: Kia kar rhy thay?
Sardar: Walid k liye Dua mang raha tha.
Police: Yeh tu bachay ki qabar hy.
Sardar: Walid ka bachpan mein he inteqal ho gia tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li
hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki
bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)