Sardar:kaam wali shanti ko bulao.
Sardar:kaam wali shanti ko bulao. . .
wife:kyun. . . . ?
Sardar:doctor ney bola hai k rat ko dawai khao or shanti k 7 so jao;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1031 views
Similar Jokes
Santa visits Bombay after many years. So he
shouts-"BOMBAY..BOMBAY..."
air-hostess tells him -B- silent. So Santa starts
shouting- "ombay ombay"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!
Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper so I would be in Ur hands all day.
Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: batao pepsi faida deti hai ya nuqsan
Student: koi pila dai to faida
Pilani pary to nuqsaan :P
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?
Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein
Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha
Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai
by Pak101.com (few years ago!)
Jab LADKI Facebook pe tumse baat na kare to usse kaise baat karoge
.
.
.
.
Socho yaar??
.
.
.
Are yaar bahot simple hai
.
.
Uske WALL pe likh do
.
.
Mere inbox mein I LOVE U kyu bheja..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Mam:-Hanumaan Kiska Chhora tha?
Student:- Jaat Ka
Mam:-Woh Kaise?
STudent:- Uskay Kaam Jaato walay thay Ladai kisiki , Lugai Kisiki , Poonchh apni Phukwa li.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Ganje K Sar Pr 8-10 Baal Ug Aye
Ganja Naai K Pas Gya,
Naai Guse Se Bola Inhe Ginu Ya Katu.
Ganja, Shrmate Hue Bola. Die Kr Do.
by Pak101.com (few years ago!)
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:
Aaj Tumne Ye Kaisa Khana
Banaya Hai,GOBAR Jaisa….
Wife- HEY RAM!!
Is Aadmi Ne Kya-Kya Taste Kar
Rakha Hai….
by Tanveer Hussain (few years ago!)