Sardar:kaam wali shanti ko bulao.

Sardar:kaam wali shanti ko bulao. . .

wife:kyun. . . . ?

Sardar:doctor ney bola hai k rat ko dawai khao or shanti k 7 so jao;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1031 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Visits bombay

Santa visits Bombay after many years. So he
shouts-"BOMBAY..BOMBAY..."
air-hostess tells him -B- silent. So Santa starts
shouting- "ombay ombay"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..

Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..

Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!

Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao

by hearthackervsgirls (few years ago!)
newspaper

Wife: I wish I was a newspaper so I would be in Ur hands all day.

Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: batao pepsi faida

Teacher: batao pepsi faida deti hai ya nuqsan

Student: koi pila dai to faida
Pilani pary to nuqsaan :P

by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer

Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?

Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein

Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha

Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai

by Pak101.com (few years ago!)
Jab LADKI Facebook pe

Jab LADKI Facebook pe tumse baat na kare to usse kaise baat karoge
.
.
.
.
Socho yaar??
.
.
.
Are yaar bahot simple hai
.
.
Uske WALL pe likh do
.
.
Mere inbox mein I LOVE U kyu bheja..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Mam:-Hanumaan Kiska Chhora tha?

Mam:-Hanumaan Kiska Chhora tha?
Student:- Jaat Ka

Mam:-Woh Kaise?

STudent:- Uskay Kaam Jaato walay thay Ladai kisiki , Lugai Kisiki , Poonchh apni Phukwa li.

by Pak101.com (few years ago!)
Ganje Ke Sir Pr Baal

1 Bar Ganje K Sar Pr 8-10 Baal Ug Aye
Ganja Naai K Pas Gya,
Naai Guse Se Bola Inhe Ginu Ya Katu.

Ganja, Shrmate Hue Bola. Die Kr Do.

by Pak101.com (few years ago!)
Achi Achi Baatein

“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gober type food.

Husband:
Aaj Tumne Ye Kaisa Khana
Banaya Hai,GOBAR Jaisa….
Wife- HEY RAM!!
Is Aadmi Ne Kya-Kya Taste Kar
Rakha Hai….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook