Sahi Kiya Na
Ram scooterwaale se: tumhe teek se signal dena aata nahi hai kya?
Scooterwaala: kyu?
Ram: pehle left signal diye aur baad me right de rahe ho, lekin seede hi jaa rahe ho.
Scooterwaala: arey bhai, mujhe seedhe jaana tha. lekin galti se left signal kiya. phir use cancel karne ke liye right signal diya. to sahi kiya na?
by Pak101.com (few years ago!) / 1138 views
Similar Jokes
Aapko 2 baten btata hun wo b free me
.
1: ksi ko free me itna free mat kro k wo free me itna free hojae
k free hi na rehne de or Ap free hote hue b free na hon
or wo free me Apko free samajh kr Apko free karde
.
2: ksi se free me itna free hojao k usay free me Apke free honay
ka pata na chalay or usay free me b free na rehne do or wo free
hote hue b free na ho or wo free free me phansa rahe or Ap free me usay free krdo
.
Kuch samajh aya FREE me?.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sindhi: Yeh banana kaisay diya?
Shopkeeper: 1Rs.
Sindhi: 60 Paisa ka deta hai?
S.K: 60 paise mein to sirf chilka milega.
Sindhi: Ley 40 paisay, chilka rakh aur kela day de..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
There r many brave people who always want 2 be adventurous.
Few choose the armed forces & fight for the nation,others get married & fight for their survival..
by Pak101.com (few years ago!)
santa ko apna gadhha bechna tha
unho ne apne ek dost ko letter likha
?agar tmhen kabhi kisi gadhhay ki zroorut ho toh
mujhay yaad ker lena !?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Life of a college student:
Wallet hai, paise nahi
Lecture hai, attendance nahi
Mobile hai, balance nahi
Friends hai boyfriend ya girlfriend nahi
Exam hai, tension nahi
Padhna hai, mood nahi.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay
Khushbu wala Msg
by Tanveer Hussain (few years ago!)