Frnd nd lver

dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne..

by itrat batool (few years ago!) / 959 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girls and Phatan

Girl: ye bacha 2mara kya lagta hai?

Pathan:ye mera duur ka bhai hai.

Girl: duur ka bhai,main samjhi nahi!

Pathan:iske aur mere darmian
8 behan bhaion ka fasla hai.;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.

Kisi Ne Pucha Kya Hua?

Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharidA

Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper-
Q wapis kiya ?

Santa-
ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai . .

by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speedsy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side walyboard pe likha hy:YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne

Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p

by Pak101.com (few years ago!)
Aik aik jal rahi thi

Sardar:ye to kaisa machas laya hai aik teli nai jalti.

Beta:kia bat karte ho abba,1 1 teli check kar k laya hun sub jal rahi thi

by Sabir shah (few years ago!)
husband talak lena hai

husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,

husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....

by Pak101.com (few years ago!)
Saccha dost wo hota hai

Saccha dost wo hota hai,
.
Jo exam mein aap ke paas wali,
.
.
.
Window ke samne aake bole??
.
.
.
.
Abey kitna likhega ??
jaldi chal teri wali jaa rahi hai… :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend: Tumko Sharam Nahi Aati Tumhara

Friend: Tumko Sharam Nahi Aati Tumhara Baap Tailor hai.
Aur Tmhari Shirt Phati Hui Hai.

Sardar: Sharam to Tumko Bhi Nahi Aati.

Tumhara Baap Dentist Hai or Tumhara Bhai Bina Dant k Paida Hua!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Became The Driver Of Train

Sardar Became The Driver Of Train
The Very 1st Train Driven By Him
Was 8 Hours Late Bcoz?
He Stopped At Every Phatak N Askd
“Jalandher Nu Ehi Line Jandi A?”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook