Pathan
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by Zia Rasool (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par
Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi Kyun K
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay
by Pak101.com (few years ago!)
1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
jb Murghay ko pta chala tou wo murghi k pas gaya r bola k muj my kia kami hai?smart hon kaway sy ziyada khobsurat hon tmhari bradari ka hon?
Murghi: Me tmhary jezbat ki qadar krti hon,lakin wo air force my hai
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology ka practical ho raha tha.
Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.
Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.
Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.
Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai
Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho
by Pak101.com (few years ago!)
ek ladka dusre ladke se kahta hai- aaj maine railway station par khari train ki sarihowo nikL DI.
DUSRA- WELL, wahi train hamari shop par pincer judwane aayi thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Na Padne Ki Wajah Se Ek Din Santa Ne Pappu Ko Dant Te Hue Bola
Santa: “Agar Tu Is Bar Fail Ho Gaya To Mujhe Dad Mat Bulaiyo”
Kuch Din Bad Jab Pappu Ka
Result Aya To Vo Report Card Leke Ghar Aaya
Santa: “Kya Raha Result?”
Pappu: “Chhod Yaar Suresh, Mat Puchh“
by Pak101.com (few years ago!)
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)
Aik saheb keraya per makan lekar aik naye muhalla main gaye. Chaar roz baad in kay darwaze per dastak hoyi wo saheb bahir niklay to aik aadmi assalam aliqum kah ker bola.
Naye parosi hone ki haisyat se aap se mil ker buhat khushi hasil hoi hai lakin sath hi aap ki khidmat main aik guzarish bhi hai.
Farmaiye kia kaam hai.
Kerayadar ne kaha.
Guzarish ye hai keh aap zara maddhim aawaz main kharrate lia karain ke mari nind kharab na ho sake.
Sikaiti parosi se mukammal tayaruf ke liye poocha gia.
App ki tareef.
Jabab dia gia.
Saheb main aap ke is muhalley ka chokidar hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar went to meet his Chinese friend who is dieing in hospital.
Man says CHIN YU YAN and then he dies.
Sardar goes 2 china 2 find meaning of friends last words. The Meaning is YOU ARE STANDNG ON THE OXYGEN TUBE!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Breaking News on Geo TV.
Pakistan mai loadshedding khatam
:
:
:
:
:
Abhi itna hi suna tha k light chali
gae :-(
by Mazhar Khan (few years ago!)