Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1180 views
Similar Jokes
1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera
Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Najomi Boy ka hath daikh kar bola :
Baita Tum boht Parhogay
.
Boy: Saalay.. Parh tu mai 12 saal sai raha hon, yai batawo Pass kab honga
by inayat khan (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Memon On His Death Time
My Wife Where R U?
Wife: Yes,I M Here
My Sons: My Daughters R U All Here? Yes: Papa
To Phir Brabar Wale Kamre Ka
Pankha Q Khula He?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Passenger :
Ager Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?
Pathan :
Ager Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan rishtay k liyea tasveer khichwa raha tha Background main gadha bhi aa gaya
Pathan nay tasveer kay saath yeh likh kar bheja k: "Oye Hum aagay waala hay"
by hearthackervsgirls (few years ago!)