Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1181 views
Similar Jokes
Santa :agr talab me aag lag jae to machlian kahan jaen gi?
Banta:bewakuf k bachy itna bi nai samjhte,machlian darkhat pe charh jaen gi.
by Sabir shah (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: ye bacha 2mara kya lagta hai?
Pathan:ye mera duur ka bhai hai.
Girl: duur ka bhai,main samjhi nahi!
Pathan:iske aur mere darmian
8 behan bhaion ka fasla hai.;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Lahori Ka Beta Parhaai Me Bilkul Daffor Tha.
Us ny Apny Baap Se Kaha:
Abba, Me ny Agay Nai Parhna,
Meri Shadi Kerwa Do.
Baap:
Puttar Teri Marzi,
Ya Aenj Rul,
Ya O'nj Rul..;-p
by lescol (few years ago!)
Pappu: Papa Papa, Mujhe Naya Cycle Dila Do Na ??
Papa: Roz Ke Roz Kuch Nayi Demand, Jaake Chup Chap Padhai Karo !!
Pappu (Gusse Se): Accha Toh Aap Nahi Dilaoge ?? Soch Lo
Papa: Kaha Na Abhi Nahi….
Pappu: Thik Hai Toh Kal Ramleela Maidan Mein Mileinge…..
Papa: Matlab
Pappu: Gandhigiri and Annagiri Zindabad
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? ;)
Student:
LOVE:
Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay..
.
.
.
.
.
EXAM:
Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Was Sleeping In His
Bed Room With His Wife
…
…
…
…
…
…
…
…
…
Why Are You Scrolling Down
So Fast Let Him Sleep With His Wife
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on Train Tack
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife or Husband shop se nikly to ek faqeer ne kaha..
"Shehzadi"
5 rupe de dy andha hoon.
Husband:
De do,
Tumhen Shehzadi kaha hai to zaror andha hi hoga...........
by Abdullah Tahir (few years ago!)
Santa ne pathan ki beti ka rishta manga,
Pathan ne santa ko bahut mara,
Mar kha ke santa utha,
Kapde jhat ke santa bola,
To phir main inkar samjhu…….
by Pak101.com (few years ago!)