Snta College Ki Ladki se Bola
Snta College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hu!
Snta: pagli sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
santa to Banta:
Agar Neend Na aaye to kya karna chaiye?
Banta: Neend ka Intezar karne se acha hai k So hi jayo
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse ka mangetar bari hasrat se: Janu, meri khuahish hai ke kash mera koi hadsa ho jaye to mai tumhare ward mai admit ho jaon, aur tum wahan meri khidmat karo.
Nurse (muskurate hue): Janu, tumhe mere ward mai koi hadsa nahi balkai moujza hi la sakta hai, kiyu ke mai Labour Room mai Delivery karwati hun
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Memon Had An Accident In His New BMW When Cops Arrived, Memon Cried ..."Officer My Brand New Car ! ! " Cops Says: "Your Materialistic Nature Makes Me Sick And You R So Blinded By Money, You Haven't Noticed That Your Left Arm Has Been Cut Off In The Accident !" Memon Looks At The Left Arm N Yells . . . "OH MY GOD - My ROLEX"
by Azhar Ali (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mohammad Ali (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Abdul Basit (few years ago!)
Height of Technical Overdose:
A computer student falling from the roof of a building n shouting:
F1 F1 F1
instead of
help-help-help!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nikah K Bad Dulha: Fees? Molvi: Bv Ki Khubsurti K Mutabiq Dedo Dulha Ne 10 Rupay De Diye Achank Hawa Se Lrki Ka Ghunghat Uth Gya Molvi: Baqaya To Lelo Bhai
by Pak101.com (few years ago!)
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon
garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
jin : kya hukum hai mere aaqa ?
Aaqa : yar mera eik kaam kar mere ghar se america tak eik road bana de!
jin : aaqa boht mushkil kam hai koi aur kam batao!
Aaqa : meri biwi ko mera furmabardar bana de..!
Jin : aaqa road single banani hai ya double ? ...
by hearthackervsgirls (few years ago!)