Lion. O budhe ruk
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon
garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal
he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Pathan:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Pathan:4
Girl:Nhi!
Sirf 1,Kiuki Usky Baad To Tmhara Pait Khali To Nhi Rahega Na
Pathan:Wah Yara Kamal Hogya!
Hm Apny Dost Ko b Batayega
.
.
Pathan,Dost Sy:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Dost:5
Pathan O Yara!Tu 4 Bolta To Itna Mazedar Joke Sunata!
by Mohammad Ali (few years ago!)
2 admi motor cycle par pankha ly kar ja rahe
they ,
Ek sardar ne dekh liya or 500 ki texi karwai or un
ke pichey lag gya, Kuch fasle par un ko roka or
donon ko 1,1 lagai or bola,
bijli agy nai labdi tusi
sakootaran te vi pakhey laey hoay ney!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa,Banta & Bobby Were Goin On A Bike Policeman Gives Hand To Stop
Santa Shouted: Oye Pagal
Pehle Hi 3 Bethe Hain Tu Kahan Baithega
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :qatel kise kehte hain
pathan:nai pata
teacher :agr tum apne baap ko maar do to ap kia huwe
pathan:yateem
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Aadmi Aate Jaate Apne Ghar Ke Paas Bethe Bikhari Ko Hamesha Beekh Deke Jaya Karta Tha
Ek Din Bhikhari Ne Aadmi Se Puchha: “Saab, Pehle Aap 10 Rupaye Dete The, Phir 5, Ab 1 Kyun?”
Admi: “Pehle Main Kuwara Tha, Fir Shadi Ki, Ab Bache Hai”
Bhikhari: “Wah Matlab Mere Paison Se Ayashi Ho Rahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya
karna chahie ?
Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha
Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sometimes wen i cry no 1 c my tears, wen i m woried no 1 c my pain, wen i m happy no 1 c my smile lekin… sala. 1 ladki k saath ghoomay to sab dekh lete hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)