Be sure you go
Be sure that you go straight home.
I can't; I live just round the corner!
by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?
Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti
hain
man- are waha Vo kaise?
sardar- Maine Girls collage Bus ka Drive Hu na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: batao pepsi faida deti hai ya nuqsan
Student: koi pila dai to faida
Pilani pary to nuqsaan :P
by Pak101.com (few years ago!)
Ek shaadi mein ek sardar ne plate per tissue paper dekh kar socha shayad yeh bhi khane ki cheez hai, jaise hi wo khane laga…
dusra sardar bola:
‘Oye na khaayi… fikka hai’!!
by Pak101.com (few years ago!)
Plz sirf ek bar kehdo
Sirf ek bar..
December ki woh yaaden mujhe lota do,
Woh bhegi bhegi ratein,
Woh haseen lamhaat,
Jub tum mere bilkul qareb aakar,
Aankhon mein ankhain dalkar,
Jub tum ne..
Kaha tha!
Aande lee loo aande, garam aande!
by Abdul Sami (few years ago!)
Ghaber: yeh hath mujko ko de dy thakur
Thakur: le ly saly mera b ly jai ka b ly veru ka b ly basnti ka b lu immam shb ka b ly pury gao ka le ly
Ghaber sory yar tu to emotional hi ho gya hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Rikshay wale se: Khan Sahab saddar jaega?
Khan: Hamara khayal hy nahi jaega.
Admi: Aray bhai saddar jaega?
Khan: Shayad 2013 tak jaega.
Admi: Abey me bol raha hu Regal Chowk, Saddar jaega?
Khan: Ye to saddar ka marzi hy k regal chowk jae ya banaras chowk ham se poch k thori jaega…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.
Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui…
Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.
Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.
Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.
Aur bola, “Aalia … JAIL …. Woh Ferrari ka driver mar gaya kya ??
by Pak101.com (few years ago!)
Friend1: Why are you so worried?
Friend2: Yaar I had a domestic dispute with my wife.
And she said that she will not interact with me for 30 days.
Friend1: Then you should be a happy one.
Friend2: No dear today is the last day
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher To Studnts:
Art Ki Copy Per Train Bnao Me 5mins Me Arahi Hun.
10min Baad,
Tcher: Train Dikhao?
St: Aap Late Hogayin Train 5min Pehle Hi Chale Gaye :
by Pak101.com (few years ago!)