zeenat
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Principal : y r u late..all ur classmates came to class in time..??!!
Student :
"jhund me kutte ate hain sir......
sher to akela ata hai "
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Vs Sardar
Pathan 2 sardar: Bakre ki zubaan pakai hai khao ge ?
Sardar: Main mun se nikli hui cheez nahi khata.
Pathan: To phir anda bana don
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Woh admi jo drink kar raha hai, Usko maine 10 saal pehle shadi ke liye inkaar kia tha. Dekho who aaj tak sharab pee raha hai!
Husband: Wow! itni lambi celebration!
by Pak101.com (few years ago!)
*LARNE se MOHABBAT barrhti hai.
"FÄRÄZ".
Ye keh kr Wo Meri Ankh py "Mukka" Mar k bhag gai!
... .
.
.
.
.
<(',*)
("( /
/ /
Dekh yr PAGAL ki Bachi ko.....
Bolti hai k
12 Mahiney me
12 Tareeqey se Tujh pe Pyar Lutaon gi Main
Abi to ek Tareeqa howa hai or 11 baki hai:
by Pak101.com (few years ago!)
ak pathan ka bacha hua Docter ne Kha mubarik hu Bacha hua h
pathan ne kha Kya 20 saal pehley shade hue the bacha hua h wo b choota saa
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Masjid K Liye Chande Ki Appeel
Ho Rahi Thi,
1 Admi Ne Khare Ho K Kaha:
Mai Bulb Lagwa Dun Ga
Dosra:
Mai Pankha Lagwa Dun Ga
Pathan Josh Me:
Hum Cable Lagwa De Ga..
by Pak101.com (few years ago!)
There was a little boy and a little girl in a bathtub
having a bath. Suddenly the little girl looked down
at the boy.
"Can I touch it?"
"No way -- you already broke yours off!"
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar aik deewar k sath kahra susu karne main masroof the kah chat pe khari aurat boli
Oye “nazar nhi aa raha deewar hai”
Sardar: thora angel change kar k daikho nazar aa jae ga
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Usne khud khushi kar li, usse khud khushi
karni padi, difference batao.
Student: Pehle wala padha likha berozgar tha,
doosra shaadi shuda tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 gav me nadi pe bridge banaya Gya
People:bahut accha ho Gya
GOLU: ha ji pehle dhup me tair ke nadi paar krte the ab Chav me tair ke par krenge
by Pak101.com (few years ago!)