doctor se mere danton main dard rehta hay

Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?

Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .

Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar

kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga

Uncle aj ras nahi hay kya.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1063 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Shadi nahi kar sakta

Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?

Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pagal hr wqt bolta rehta tha

1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga!
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya.
Dr: AB KYA KRO GY?
Pagal:Shadi kron ga, Nokri dhoondon ga, Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice! Phir kya kro gy
Pagal: Bchchon ko achhy school bhejon ga,
Un ka birthday mnaon ga, Nekr aur Shirt gift ayegi.
Dr: Good Good! Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga,
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Abbreviation SMS


SORRY

Oh don't be confused, SORRY means

S: Some
O: One is
R: Really
R: Remembering
Y: You

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baby Ki Awaz Ki Recording

Santa : Oye Kya Kr Raha Ho?

Banta : Is Baby Ki Aawaz Record Kr Raha Hun! Santa :Kyun?

Banta : Wo Jab Bada Ho Jaega
Use Iska Matlab Puchunga

by Pak101.com (few years ago!)
Shadi se pehle pregnant

Bhagwan ko gussa kab aata hai?
A. jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye,
aur uski maa
Kahe “hey bhagwan ye tune kya kiya”.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl

12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I love you janu

Number dial karne se:
Ladka:I love you janu.
Ladki ki maa:oh, really.
Ladka: aaj rat a jao na,pls.
Us samay line kat gaya.
Ladki phone kia aur bola hi janu kayse ho?
Ladka: meine jo bat kia to kissee?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Pathan k ek jumlay ne Photographer ko pagal kar dia:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Yara passport size photo nikalo
Lekin mera Chappal bhe aana chaheye"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya?

Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya? Kaisi Hai?
.
.
Pappu : Rang See Kali Hai Aur Kaan Se Kam Sunti Hai..
.
.......
Fattu : Zara English Me Kaho...
.
.
.
Pappu : 'BLACK-BERRY' Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Suit Kitne Ka

Larki: Dukhandar se ye suit kitne ka hai?

Dukhandar: 1500 ka

Larki: Uff aur wo wala

Dukhandar: Do dafa Uff

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook