1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga!
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya.
Dr: AB KYA KRO GY?
Pagal:Shadi kron ga, Nokri dhoondon ga, Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice! Phir kya kro gy
Pagal: Bchchon ko achhy school bhejon ga,
Un ka birthday mnaon ga, Nekr aur Shirt gift ayegi.
Dr: Good Good! Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga,
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
2 Aurten 1 drakht k neeche bethi kafi dair se baten kr rahi thin k achanak drakht se 1 Aam(mango) gira
.
.
Pehli Aurat
Ye Aam kese gira?
.
.
Dusri Aurat kch bolne hi wali thi k..
.
Aam khud hath jorr kr bola!
.
.
Puk gaya hun mein tum dono ki baten sun sun kar.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”
Girl cried & said “I was talking about exams.”
Boy:oOops
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujrim ; Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai…
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Customer : Bhai kab se wait ker raha hoon khana abhi tak tayyar nahi howa?
Hotel Wala : Sir kahana tu 3 din pehlay se tayyar hai bas gharam ho raha hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
jaaj . (mulzim say) tum jantay ho jooth bhool kar tumhay kahan jana ho ga …
Mulzim .. dozakh mein
Jaj … aur such bhool kar //
mulzim …. sarkari jail khanay mein .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : Why You Did Not Close Your Eyes When I Kisses You ?
.
.
.
.
….
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse Se 500 Rupy Chura Liye The …
by Pak101.com (few years ago!)
Saas ki Demand:
Larki
Khubsurat ho
Khubsirat ho
Ameer ho
Parhi likhi ho
Km umar ho
Ghar k kam kaj m mahir ho,
LARKI ki Demand
(SiMple..)
Saas na ho..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa- arz kiya hai........
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Maine usko itne khat likhe ki
... ..
..
..
..
woh postman ke saath bhag
gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The
1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya
Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha
Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya
Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Judge: Kya proof hai k tum car speed me nahi chala rahe the? Man: Sir, main apni biwi ko leny apny sasural jaa raha tha... That's All...
by Mazhar Khan (few years ago!)